Gjest Skrevet 14. mars 2010 #26 Skrevet 14. mars 2010 Det er ikke lov å filme andre uten deres viten og samtykke. Jeg hadde som mor vært fristet til å anmelde, rett og slett for å forsikre meg om at alt av filmet materiale ble slettet. Også hadde jeg såklart ringt rundt til foreldrene til de andre barnevaktene og informert dem.
♥Nemi♥ Skrevet 14. mars 2010 #27 Skrevet 14. mars 2010 Herregud! Jeg ville blitt utrolig lei meg. 14-åringer kan prate om veldig mye når de er alene, så tror nok at jeg ville vært forbannet for at det hadde kommet på film. Jeg ville klart anmeldt det, selv om politiet kanskje ikke har tatt seg bryet med å sjekke det så mye (man vet aldri) så håper jeg at de har fått en støkk, som hadde filmet barnevaktene.
Gjest MMJ Skrevet 14. mars 2010 #28 Skrevet 14. mars 2010 Vet du... har sett så mange skrekk eksempler på barnevakter... så synes faktisk ikke det er noe galt i det. Nå har jeg verdens HERLIGSTE jente til å passe mine jenter når det er krise... og de elsker henne!!! Men hadde jeg vært usikker på henne og harr utstyr i hus... så skal du ikke se bort i fra jeg skrudde det på nei. Har man ikke noe å skjule så er det vel ikke noe problem... sånn ser jeg det da... Personvern... nei, i disse dager tror jeg neppe det er noe som "heter" det lengre... tenker på Facebook... hmpfr,,,
Gjest MMJ Skrevet 14. mars 2010 #29 Skrevet 14. mars 2010 Må nok innrømme jeg var litt kjapp i avtrekkeren der... Helt sant, ikke så gøy når man går der og klør seg i rompa eller piller seg i nesa... Og det er et poeng at om man ikke stoler på barnevakten... så burde man kanskje la være...? Men på en annen side har folk på den måten avdekket grusomme barnevakter ((((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå