Gå til innhold

Dere som har vært sammen med en mann lenge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en myte eller en sannhet at forhold får det vanskelig etter 7 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lenge enda her, men tror det er myte. Alle forhold vil kunne møte kriser før eller senere, vi har vært i lag i 5år, men har had våre kriser vi allerede som vi har kommet oss godt igjennom som har styrka forholdet vårt.

Kommunikasjon, venneskap, respekt, bra sex og godt samarbeid er det som skal til :-)

Skrevet

Vi giftet oss etter 7 år, fikk en krise etter 8 år, er nå på vei inn i det 13. året og har det helt supert =)

Skrevet

Jeg hadde lest at man gjerne hadde kriser omtrent hvert 4. år, og det stemte noenlunde for oss. Forøvrig har vi vært sammen i 16 år nå, og året som gikk var ikke det letteste. Men det lysner etterhvert, ser frem til tiden som kommer!

Skrevet

10år sammen, og ingen KRISE enda... Så det må nok være myte=)

Skrevet

Vi har vore sammen i drøyt 8 år (gift i 5 1/2) og har ikkje sett nokon krise så langt.

Skrevet

Vi har vært sammen i over 6 år og har aldri hatt en eneste krise så er derfor litt bekymret!

Er enig i at kommunikasjon, vennskap og respekt er viktige, men bra sex har ikke vært viktig for oss i hvertfall...

Skrevet

Myte

Skrevet

Vi har vært sammen i nesten elleve år. Hadde vel ei krise etter to år... Etter sju år fikk vi barn, og vi har hatt det supert etter det:)

Skrevet

Vi har vært gift i over 19 år og ikke kommet til noen kriser enda.

Skrevet

Vi slet litt etter 5 år, men det ordnet seg og alt var veldig fint lenge. Så etter 7 år ble ting veldig ille helt plutselig, og vi gikk fra hverandre.. så her stemte 7års krisen...

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år. Vi hadde et fælt år det 7.året. Gikk t.o.m. fra hverandre, men det varte ikke lenge før vi ble sammen igjen :-)

Så her stemte 7 årskrisa ;-)

Skrevet

Nei, her var krisa mye tidligere, når vi hadde vært sammen i 7 år planla vi bryllup. ;o)

Skrevet

Myte for egen del og aldri hørt om det. Vi har vært sammen i 9,5 år og ingen krise enda, gifta oss ifjor............

Skrevet

Myte... Hvert sammen i snart 17 år ,og syns no det går i bølgedaler..

Skrevet

Vi har vært sammen i rundt 8 år nå og har aldri hatt noen krise egentlig, vi slet litt når førstemann var rundt året, pga lite tid til hverandre rett og slett.

Synes ting går litt opp og ned jeg, vi har hatt perioder hvor vi har kranglet litt mer enn vanlig, men aldri lange krangler og vi har alltid kunnet prate om det etterpå og funnet en løsning (gjerne ledd litt av hele greia også).

Selvfølgelig kan man gå litt lei hverandre etter mange år, men hvis man hele tiden er flinke og jobber med forholdet, selv når alt er perfekt så tror jeg man kommer seg gjennom det meste :)

Skrevet

Vært sammen i snart 12 år og gift i 5 av dem.Ingen krise enda...selfølgelig går ting litt opp og ned, men alvorlige problemer i forholdet har vi aldri hatt:)

Skrevet

Tja her vil jeg si at det stemmer:-)

Men vi holdt nok på med så mye det året vi hadde 7års jubileeum så det er vel årsaken.

Vi fikk baby, kjøpte tomt, startet husbygging, hadde visninger og solgte leiligheten og bodde i leid leil. til huset ble ferdig.

Alt det var litt i meste laget på et år:-)

Så her var det mange gnissniger, men nå er vi inne i vårt 11. år og har det bra som aldri før;-))

Skrevet

MYTEEEE:)

3 år, 7 år og 10 år er bare myte-

Skrevet

8 år akkurat i disse dager, ingen kriser i omløp, men lite tid til kjæresteforholdet akkurat nå. Men, det går seg til, alt går i perioder.

Skrevet

Vårt forhold fikk en"krise" etter 5år,men jobbet oss igjennom det.

Skrevet

Min eks og jeg gikk ifra hverandre etter 7 år. Så stemte der.

Jeg og sambo har vert ilag i ganske nøyaktig 7 år nå, men ingen kriser i sikte:-)

Skrevet

Vi har vært sammen i 13 år, og her har det gått i bølgedaler. Vi hadde ikke noe spes krise etter 7 år, men etter 5 år hadde vi en vanskelig periode, men det løste seg og vi har det bra, skal gifte oss til høsten : )

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Det tror jeg ikke på.

Tror ikke kriser har noe "årstall"

Tror ett forhold blitt satt på prøve når man for barn jeg, uansett hvor lenge man har vært sammen!

Forandringer tester ett forhold..ikke år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...