Gå til innhold

fler som syns det er perverst

Anbefalte innlegg

Skrevet

ekkelt at hu jenta på 16 på unge mødre venter barn med en på 37?? wtf??? er ikke det pedofili.... hadde en 37 år gammel mann pult den 16 år gamle dattera mi, hadde han fått pikken kutta av og et skudd i huet.... kjenner jeg blir så provosert... og jeg syns det er drøyt at søstera mi på 16 er sammen med en på 20 år liksom... måtte bare få det ut... lurer på hva disse unge mødrene får for og være med i serien jeg, siden de tør og vise seg frem sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pedofili er vel når en i familien forgriper seg på et annet familiemedlem.

Jeg synes allikevel det er trasig at ei jente på 16 år blir gravid. Og ja, jeg synes det er ekkelt at barnefaren er så mye eldre. Jeg hadde aldri i livet godtatt at min datter hadde vært sammen med en på 37 år. En voksen mann som har behov for å være sammen med så unge jenter? Da er det noe riv ruskende galt et sted spør du meg.

Skrevet

han er 27..............ikke 37

Skrevet

PEDOFILI er overgrep mot barn, dvs barn under den seksuelle lavalder som her i Norge er 16 år.

Skrevet

Incest er det når det er innen familien!

Skrevet

27 eller 37 er like ekkelt... hu er bare 16 år og et barn.... ser fortsatt på det som like ekkelt som pedofili... ærsj...hadde ei venninne som var sammen med en på 38 når hun var 18 og det var også like ekkelt... nasty greier

Skrevet

Ja, ekkelt er det uansett. :/

Skrevet

Æsj ja, er enig i at det er ekkelt om han så er 27 eller 37! Om hun er 16 år og allerede gravid, så er det mye mulig at de har holdt på fra hun var 15.

Men hva vet vel jeg, har ikke sett på unge mødre på lenge. Vi har selv en del "høye" aldersforskjeller i min familie, men alle har da vært myndige og voksne når man har blitt sammen. Å være nesten 30 år og bli sammen med et barn og i tillegg gjøre henne gravid synes jeg er perverst ja!

Skrevet

27 ja, syns de er søte sammen jeg :) kjenner til flere jeg som har den alders forskjellen, som har det bra sammen, og vært sammen lenge.

Skrevet

hun er da ikke "bare" et barn når hun er 16 år. jeg var gravid da jeg var 16 år, men her er aldersforskjellen på oss to bare 2 år da. greit nok det er STOR aldersforskjell når hun er 16 år, men når hun blir 30 er det ikke så gale. Lykke til til de to :) jeg har en søster på 16 nå, og jeg syns det hadde vært rart hvis hun skulle blitt gravid nå, men man tenker ikke sånn når man selv er 16 ;)

det er hvertfall ikke perverst da, de er jo glade i hverandre! og de venter et barn sammen. FLOTT at de er sammen syns jeg :)

men jeg må innrømme at hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen da ;) hehe... hadde jeg vært han kunne jeg ikke tenke meg å vært sammen med henne!

hilsen en på 19

Skrevet

pedofili er at eldre menn er med yngre jenter, som fks 16 som hun over sier.

et familiemedlem som er med et annet familiemedlem heter incest

Skrevet

jaggu bra vi har ulike meninger:p jo man er et barn når man er 16. jeg var gravid når jeg var 17, og måtte vokse opp... hun bor jop til og med hos mora si... hun er et barn.. hun er ikke voksen i det heletatt...

Skrevet

Noen liker yngre menn, noen menn på samme alder, og noen liker eldre menn. Det er strengt tatt ikke noe man bør dømmes for... Så lenge de er lykkelige og har det bra syntes jeg andre kan la dem være...

Bortsett fra det tviler jeg også på at ei på 16 kan bli en veldig god mor...

Skrevet

ei på 16 kan bli god mor, det tviler jeg ikke på.... vi er mennesker og mennesker dømmer hverandre... hun er et barn... sånn er det og han er en voksen mann.. sier litt om begge at hun er gravid... at hu ikke vet konsekvensen av sex er nå en ting, men han bør da kunne vite hva kondom og ppiller er

Skrevet

er en regel som sier at barn skal ikke ha barn.

jeg tror jeg hadde blitt kjempe frustrert hvis min sønn som en dag blir 16 hadde sakt han skulle bli pappa ..

og vor er mødrene til disse jentene på 16

Skrevet

Serr..når hun er 30 er han 57!!! det er da ikke så myye bedre? Bortsett fra at da er hun iallefall voksen..med et barn på 14!!!

Synes det er helt kvalmt at en 16åring er sammen med en på 27..men det er da min mening.... Det som er mest synd med det er jo at hun er et barn som får et barn!! Og han som er voksen burde kanskje forstå viktigheten med prevensjon når man er i et såpass nytt forhold, i tillegg til at hun er altfor ung til å få barn!!

Mulig en 16 åring kan bli en ok mor, men de jeg kjenner som fikk barn så unge sender fortsatt barna i skytteltrafikk hver helg fordi mor skal på fest. Eller har vors hjemme mens barnet ligger og sover!!!!

For ikke å snakke om at mange ikke har levd sitt eget liv enda og går glipp av myye erfaring som man trenger for å oppdra et barn. Jeg merker på mine venner at de liksom ikke har "vokst opp" i hodet til samme nivå som oss andre...Ja de har en erfaring vi ikke har, og det er å få barn tidlig, men det er så utrolig mange andre viktige erfaringer som man må ha med seg!!!

Skrevet

Ikke ok synes jeg, men for all del. Så lenge han steller pent med henne så er det jo lite man kan si på det.

Jeg er snart 27 selv, og må ærlig innrømme at jeg ikke ser på gutter under 18, eller 20-22 for den saks skyld, som noen man kunne ha hatt noe som helst seksuelt forhold til. Men kanskje damer og menn tenker forskjellig da? En 16-åring er et barn synes jeg, og da er det voksne folks ansvar at de får lov til å være det.

Skrevet

når ho er 30 er han 41.. ikke 57 (!!!) som en eller annen klarte å regne ut her..

syns ikke det er gale jeg, virker som barnet er veldig velkomment :) og det er det viktigste.. ho kommer også til å bli en veeldig god mor, er ei rolig og snill jente dette her!!

er man 16 år, er man heller ikke et barn..

Skrevet

men jeg kan også få si at HUN ER BLITT EI FANTASTISK MOR!!!!!!!! høres ut som dere sier at dere blir bedre mødre enn hun, bare fordi hun er 16!! hør på enkelte av dere a.. ærlig talt!! er et menneske det er snakk om her, med følelser og alt som faktisk sitter å leser dette her nå!! skjerp dere!!

Skrevet

Voksne mennesker dømmer ikke andre pga av aldersforkjell og familieliv...

Gjør man det er man ikke blitt voksen nok. Folk har lov til å ha sine meninger, det er helt ok!

Den seksuelle aldersgrensen er 16 år, dermed så kan ingen si at man ikke kan få barn i den alderen så lenge man har fylt 16 år når man er blitt befruktet... Da er man tydeligvis voksne nok til å ta sine egne valg, selv om man er fremdeles ung...

Om noen ikke liker eldre menn, så er det noen som gjør det, om noen liker yngre menn, så er det sånn. Er fremdeles noe vi ikke kan gjøre noe med, for vi mennesker er forkjellige... Heldigvis for det!

Ingen er perfekte, dessverre...

Så jeg sier bare lykke til til alle unge mødre og godtar de valgene de har valgt for sin framtid!

Å en ting til, når døtrene våre er blitt 16 år, så kan vi ikke lengre følge henne overalt for å passe på sånn at hun ikke treffer en som er 10 år eldre enn henne... Det går ikke an! Om du bor i Bodø å hun flytter til Bergen, for å gå på skole, kan hun treffe en som er 10 år eldre å DE har sex uansett HVA du mener... Sånn er livet, dømmer vi da våre døtre for det?

Eller tar du en samtale med henne å gir henne råd? For så å måtte godta det hun har valgt selv....

Lykke til alle unge mødre...

Skrevet

Syns ikke det er noe perverst i det! De er jo to mennesker som bryr seg om og er glade i hverandre på sammem måte som du og din partner. Nei, det er alt for lett å dømme noen. Vi er flink til det her i landet...

Skrevet

mamma, var 16 når hun fikk meg, min søster var 16 når hun fikk barn, jeg har da hatt en kjempe fin oppvekst.kommer jo litt ann på hvor moden moren er å da :)

Skrevet

Å være ung mor er ikke ensbetydende med dårlig mor... Man er like uerfaren som førstegangsfødende enten man er 16 eller 36.

Skrevet

jeg syns dette var et ubehagelig innlegg, og syns mange har svart ganske grovt. Jeg har ingen tro på at alder er det som skal til for å bli en god mor, og jeg ønsker både henne og samboer masse lykke til. Kjærlighet har ingen alder, og det bør da ikke kalles perverst om to person er glade i hverandre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...