Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #26 Skrevet 13. mars 2010 Det er jo ingen som får stadfestet hva aborten sin kommer av. Genfeil er ofte årsaken til enkeltstående aborter, men det er ikke alltid tilfelle når det skjer igjen og igjen. Og hvis man har gjentatte aborter så er det mange spesialister som anbefaler å avstå fra samleie og å være sykemeldt i første trimester. Da er det kjekt at denne informasjonen spres (og at man fremstår som hysterisk), i tilfelle det kan redde noen fra å måtte gå i kjelleren...
♡ A & E ♡ Skrevet 13. mars 2010 #27 Skrevet 13. mars 2010 Kan ikke helt se at HI har kalt noen hysteriske? Slik jeg tolker innlegget hennes er vel at man ikke skal gå å gruble på det en allerede har gjort og prøve å slappe av og nyte graviditeten. Å slappe av og nyte graviditeten er jo ikke synonymt med å stappe i seg masse tull men bruke fornuften og følge helsemyndighetenes råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå