Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 12. mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

34 dager igjen!! STOR mage, strekkmerker, ødemer, bekkenvondt, kramper i setet og leggene, tja rett og slett bare litt lei. Men babyen kommer vel ut når den er ferdig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

79 dager igjen... Føles aaaalt for lenge til. Forrige gang jeg gikk gravid nøyt jeg hvert minutt av graviditeten - lese alt jeg kom over av babystoff, uke-til-uke +++. Denne gangen er ikke denne tiden så spennende, nå vil jeg bare få lillegutt til verden. :) Men ikke prematur, da...så jeg smører meg med tålmodighet og venter i spenning. :)

Skrevet

Hurra, har bare 9 DAGER igjen til termin!!!!!:) Det er helt sprøtt hvor fort tida har gått! Nå skal det sies at jeg er i kjempeform og har vært det hele svangerskapet, så sikkert derfor jeg fortsatt stortrives med å være graivd:):)MEN jeg sliter med å sove om nettene da..hehe. Verker jo i ryggen og ribbeina når jeg ligger, så er stort sett oppe mellom 4-6 eller noe hver natt;) Og må tisse sikkert hver 3.time;);)

Jeg gleder meg masse masse masse til å se lille Noah-gutten vår:):):)

Skrevet

12 dager igjen her. Håper bare det ikke blir overtid. 3. mann er en luring ja...

Skrevet

6 dager på overtid her.. Blir bare mer og mer deppa for hver dag som går, og ikke er det noen tegn til at noe er på gang heller..

Skrevet

-8 dager på overtid her nå.Kroppen skriker ulv ulv og gir alle mulige tegn . Vel har misstet troen på fødsel så nå lever jeg som om jeg bare har lagt på meg 14 kilo liksom hehe

Skrevet

33 dager igjen til ultralydterminen og 26 dager til min termin. Kommer babyen like tidlig som de to andre har kommet har jeg mellom 13 og 17 dager igjen. Men kan jo ikke forvente det:-). Er faktisk ikke lei i det hele tatt. Elsker å gå gravid og har ingen plager, annet enn litt halsbrann og litt mer trøtt på dagen enn ellers. Sover også utrolig bra om natta.

Skrevet

En uke igjen. Nå er storebror syk, så han i magen har fått beskjed om å vente til han er frisk! Dessuten vil jeg gjerne bli ferdig med babyteppet jeg holder på med.

Skrevet

27 dager.

Skrevet

10 dager igjen, kjenner minsten knuffer og dytter og koser meg med at den er inni der. Tenker på hvor utrolig denne tilstanden egentlig er!! Og jeg vet jo ikke om dette er eneste gangen jeg får oppleve noe slikt, så jeg koser meg i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...