Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 12. mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

14 dager igjen til termin! Og i natt hadde jeg sterkere menssmerter enn vanlig. Joooohooo!! Jeg gleder meg sånn!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

29 her, å nedover går det. mulig jeg blir satt igang til uken.. men håper hun blir der iallefall 2 uker til :)

Skrevet

47dager igjen;) en uke til jeg er høygravid og 26 dager til fødeklar!!! det går i en voldsom fart føler jeg og håper jeg rekker å bli ferdig med alt;)

Skrevet

14 dager her også, prøver å løfte humøret litt idag etter å ha vært sykt lei siste uka!

Skrevet

Termin idag! Rart at jeg har kommet til denne dagen. Tror ikke noe kommer til å skje idag, men skal til sykehuset på sjekk, så det blir litt spennende.

Skrevet

Samme her LivK FØDEKLAAAR! Men nå er jeg lei av å være lei også, så nå prøver jeg meg med en liten "se-lyst-på-tingene-innstilling". Drar til biblioteket i dag for å finne noen gode bøker, og kanskje jeg skal begynne med noe så fremmed som strikking også! Hehe. Nå er det nok depping fra min side!

Skrevet

29 dager og meget klar... =)

Skrevet

18 dager igjen :)

Skrevet

Har alt for lenge igjen. 72 dager. Var på 3D UL onsdag og fikk se lillegutt. Føler at det ble kjempelenge til mai.

Skrevet

10 dager på overtid!! Håper virkelig ikke den ungen blir like sta etter hu er født :-P

Skrevet

67 :) Leeenge... Men kort:)

Skrevet

5 dager igjen!! Men symptomene lar vente på seg!!! Jeg løper i trapper, vasker hus, baker brød, "hopper i høyet" og er aktiv som aldri før...men h*n gir ingen tegn på at det skal skje noe i nærmeste fremtid! Tålmodighet - hva er det, noen????

Skrevet

78 dager igjen :) Det går nedover :D

Skrevet

Nå er det bare 6 dager og jeg tror slimproppen er på vei ut og jeg har fått masse kynnerer, så det må være gode tegn

Skrevet

40 dager igjen i dag og såkalt Høygravid..

Men magen har allerede sunket, så jeg føler meg liksom ikke så HØYgravid lengre.. Hehe:o)

Nå er det bare 3 milepæler igjen.. Fødeklar, termin og fødsel ;o)

Skrevet

80 dager igjen.... ;)

Skrevet

4 dager igjen og NESTEN klar...

Skrevet

54 dager igjen!

Noen dager synes jeg det er veldig lenge, andre dager er jeg glad for at det er igjen såpass :)

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

20 dager. Har ligget på gulvet en LANG stund og svettet og uffet meg for å få ut et barberblad(!) som hadde satt seg fast i vaskemaskinen i dag... etter at jeg hadde støvsugd over alt. Phu... Nå er jeg sliten, men føler meg riktig flink, for nå fungerer maskinen igjen:)

Skrevet

34 dager igjen her! Jeg NYTER å være gravid - til tross for kynnere og bekkensmerter ;-) 3.- og siste gang jeg opplever dette (planlegger ikke flere nå..hihi) Synes igrunnen det er alt for mange som klager på slutten her inne. Ja, det er slitsomt å vente, men prøv å tenk på hvor heldige vi er! Vi venter på noen små mirakler - og de kommer jo før eller siden. Tiden går fort hvis man prøver å finne på litt småting hver dag. Jeg selv er blitt 100% sykmeldt nå, 2 uker før permisjonen starter, og skal gjøre små små ting hver dag - som å sitte på rompa og gå igjennom roteskuffer etc som jeg aldri ellers får tid til å lage system i. Tappe vann i badekaret og syyyyynke ned i skummet iallefall annenhver dag, strikke litt, begynne å pakke fødebag, vaske babyklærne...rett og slett slappe av og småpusle med ting den siste tiden. Jeg nyter timene og dagene jeg får helt alene:-))) Gjør det, dere også! Før vi vet ordet av det har vi fullt opp med nattevåk, stell og minimalt med tid til oss selv..

Ha en strålende fin helg!

Skrevet

28 dager til planlagt keisersnitt. Enig med "Guttemamma....", nyt de siste dagene man har til rådighet hvor man kanskje har masse tid til seg selv. Jeg selv synes jeg har for kort tid igjen. Selv prøver jeg å nyte den siste tiden frem til den store dagen med småjentene mine som vil få litt mindre av mammaen sin etter at lillebror kommer i hus. Selv om jeg gleder meg STORT til han kommer, så ser jeg med positive øyne på tiden både før og etter. Men jeg skjønner jo alle de som så gjerne vil møte den lille så fort som mulig også, for det er en lykkefølelse man sjelden opplever igjen. :)

Skrevet

66 dager igjen...men magen har sunket og hodet har festet seg....og jeg har vært fryktelig lei den siste uka! Jobber vanvittig med egen psyke for å holde meg oppe!

Vet det er altfor tidlig å være så lei...

Skrevet

40 dager igjen og høygravid i dag:D Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...