Gå til innhold

Anser dere dette som utroskap? (inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kysse, ha sex, beføle andre enn sin egen parter ser jeg på som utroskap ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er utroskap.

For å snu det på hodet: Er det TROSKAP å kline med noen andre?

Neppe.

Skrevet

Definisjon av trofast:

adj. trofast ( a2) ['tɾuːfɑst] pålitelig

Definitions of faithful on the Web:

* steadfast in affection or allegiance; "years of faithful service"; "faithful employees"; "we do not doubt that England has a faithful patriot in ...

* any loyal and steadfast following

* close: marked by fidelity to an original; "a close translation"; "a faithful copy of the portrait"; "a faithful rendering of the observed facts"

* congregation: a group of people who adhere to a common faith and habitually attend a given church

* not having sexual relations with anyone except your husband or wife, or your boyfriend or girlfriend; "he remained faithful to his wife"

Skrevet

Jeg hadde ikke hvid ut gubben om han hadde kysset ei annen, men om jeg hadde en mann som mente at det var helt greit og viste meg en holdning som den du forteller om, så hadde jeg ikke hatt et forhold til mannen i utgangspunktet :)

Skrevet

Jeg hadde ikke sett på det som hundre prosent utroskap, men jeg hadde absolutt ikke akseptert det for det, det fordi jeg ville dødd av sjalusi om han kysset noen annen enn meg., og jeg synes det viser lite respekt for partneren å skulle gjøre noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...