Gå til innhold

Anser dere dette som utroskap? (inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste mener at å kline med andre på fest osv "uten å mene noe vondt med det" IKKE kan regnes som utroskap, og er akseptabelt. Så lenge man ikke har sex.

Fra mitt ståsted, hadde jeg ikke klart å være sammen med en som gjør slike ting.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare billig og flaut spør du meg... Om det er utroskap eller ikke er for mitt vedkommende ikke interesant. Flaut, billig, harry og idiotisk, og en dealbreaker uansett..

Skrevet

Jeg mener det er utroskap.

Skrevet

Helt klart utroskap.

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å kline med andre enn kjæresten sin! Jeg hadde nok tilgitt klining, men ikke sex.. Klinging er kanskej sånn halvveis utroskap? :)

Skrevet

Utroskap selvsagt! Har ikke jeg akseptert vartfall...

Skrevet

Helt klart utroskap!!!! Kyssing (edru) er mer intimt enn sex... Sex er like mye utroskap, men man kysser aldri noen man ikke liker og har noe følelser for på et eller annet plan... Min mening :)

Skrevet

Utroskap!

Kjæresten din er tett i nøtta :-p

Skrevet

Fy fan...hadde hivi han på huet og ræva ut av huset!!

Skrevet

Utroskap er det vel ikke, men hadde likevel vært kroken på døren for meg.

For meg er det kun seksuell aktivitet som er utroskap, men grensen for hva jeg tolererer fra partner går lenge før sex!

Skrevet

Det er selvsagt utroskap.

Skrevet

Menn som kliner, kliner til "the end" hvis ikke dama sier stopp eller at det rett og slett er for ukomfortabelt der de befinner seg.

Så ja. Utroskap.

Skrevet

Om han ikke mener noe med å kline rundt, hvorfor gjør han det da?

Han mener det ikke regnes som utroskap, men akseptabelt, hvorfor gjemmer han seg bak den argumentasjon?

Hva er klining om det ikke regnes som første skritt til sex? Et

uskyldig kyss på kinnet eller?

For meg er klining et første steg på veien til sex og regnes som utroskap og brudd på tilliten.

Skrevet

Han har ikke klint med andre nei, vi bare diskuterte det, og da kom han med den kommentaren.

HI

Skrevet

Hvordan vet du at han ikke har klint med andre da? Hvis han mener det er helt greit? UTROSKAP!

Skrevet

Jeg mener at utroskap, og grensene for hva som er utroskap, må defineres i hvert enkelt forhold. Man blir enige om hvilke grenser som gjelder i akkurat det forholdet, og disse grensene kan variere noe. F. eks. om det er greit å ha noen på fanget på fest, danse "seksuelt" osv osv...

Men klining / kyssing tror jeg de aller fleste er enige om at er utroskap. Jeg og samboeren min har en regel om vi ikke gjør ting når vi er alene, som vi ikke ville gjort om den andre var i samme rom / på samme fest... Altså ting som ville fått den andre til å føle seg ukomfortabel...

Kanskje du kan foreslå dette for kjæresten din? Uansett om han har andre meninger enn deg regner jeg ikke med at han ville gjort noe som fikk deg til å føle deg utilpass eller miste tillit til ham...

Skrevet

Hva som er utroskap defineres jo av den enkelte og det enkelte par. Noen synes jo det er helt greit at partneren har sex med andre også, og dem om det.

Uansett er det å kysse/kline med andre uakseptabelt i mitt forhold, og det er vi begge enige om. Og det er vel det som er cluet- å finne en som har de samme grensene på dette området som en selv? Det sparer en hvertfall for en hel del bekymring og konflikter.

Skrevet

Jeg mener det er utroskap. Men både jeg og min samboer har klina med andre på fest.

Skrevet

Helt uakseptabelt.

Skrevet

Utroskap, og være intim med andre er utroskap, kline,kysse er utroskap, flørting er utroskap

Skrevet

synes du selv det er utroskap?

Min mening ang utroskap er at kyssing,klining, sex,kosing,klemming, sitte på fange, holde rundt osv ovs er utroskap, dette er ting man gjør med den man er sammen med.

Skrevet

Litt barnslig, kanskje? Men ikke utroskap!

Skrevet

Nei nei nei, det hadde jeg ikke akseptert. Ikke like ille som å knulle, men likevel ille nok til at jeg ville definert det som utroskap. Men jeg ville ikke kastet ut mannen min pga av klinings på en fest altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...