Gå til innhold

Ikke spis pannekaker


Anbefalte innlegg

Skrevet

for mye og for lite av det gode, sier jeg bare....

 

smør er sunt i små mengder....

 

pannekake er godt og ikke minst koselig, vel det må da være sunt å kose seg fra tid til annen og... det er jo ikke direkte giftig, eller hva??

 

Nei, vi får leve mens vi gjør det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sammen med bf?

Skrevet

Er ikke sammen med bf

 

HI

Skrevet

20:58

 

Det er i ditt hjem ja.. men pannekaker er middag i mitt hjem. klarer ikke å se for mj pannekaker som dessert. men blir for dumt av bf å komme å kritisere hva jeg lager til middag og ikke.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...