Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #26 Skrevet 9. mars 2010 for mye og for lite av det gode, sier jeg bare.... smør er sunt i små mengder.... pannekake er godt og ikke minst koselig, vel det må da være sunt å kose seg fra tid til annen og... det er jo ikke direkte giftig, eller hva?? Nei, vi får leve mens vi gjør det!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #29 Skrevet 9. mars 2010 20:58 Det er i ditt hjem ja.. men pannekaker er middag i mitt hjem. klarer ikke å se for mj pannekaker som dessert. men blir for dumt av bf å komme å kritisere hva jeg lager til middag og ikke. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå