Cinnamon4 Skrevet 9. mars 2010 #26 Skrevet 9. mars 2010 25.10.71 Lurer på økonomien fremover og når jeg blir gravid? Sikkert det alle andre lurer på også
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #27 Skrevet 9. mars 2010 Adele : Hold dine meninger for deg selv.. Ikke lag kvamle her inne å.. Vil folk bli spådd,så la dem det da. Det er da gratis , og folk veit mann ikke ska ta spåing 100 % seriøst, men moro å bli spådd,så la oss andre kose oss da vel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå