Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.

Lager en ny tråd ,for de som vil bli spådd. Husk at dere skriver deres fødselsdato og et spørsmål..Så ska jeg svare så fort jeg kan.. Ikke send meg mld på innboksen da den alltid er full,men send mail eller her ..Min mail er ; [email protected]

Ha en fin dag videre ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13.10.1988

Økonomien i framtiden? :-)

Skrevet

hei!

291278

Jeg lurer på om jeg får noe jobb snart. Og får vi flyttet dit vi vil, får oss et sted å bo der vi ønsker.

Hvor lang tid må vi vente før ting ordner seg?

Jeg føler meg fastlåst og vet ikke i hvilken retning jeg skal se i lenger.

Skrevet

291183

Jeg lurer på hvordan det vil gå med økonomi og helse fremover :)

Takk :)

Skrevet

25.09.76

Framtiden som feks kjærlighetslivet?

Skrevet

18.07.1984

Jeg lurer på om det er en gutt eller jente i magen min. Termin er 18.07.

Skrevet

13.06.84

Helse og karriere?

Skrevet

hjem i framtiden? hvor komme jeg til å bo? og eier jeg eller leier jeg?

kommer jeg og samboen min til å vere sammen for resten av livet?

hvor mange barn får jeg?

tusen takk :)

Skrevet

13.06.84...

Din helse ser på meg som bra, nå la jeg kort innen 6 mnd..)vanligvis legger jeg for 1 år,men det tar så langt tid,derfor tok jeg et lite legg og det er på 6mnd.). Ser fint ut på helsa di,men ser at du har mye tanker.Jeg tror at du tenker veldig mye,funderer en del liksom,Også tror jeg du beskymerer deg selv litt for mye..Du kan faktisk beskymere deg selvom du ikke er klar over det liksom,hvis du forstår..

Jeg får opp at du kommer til å få en tlf,eller et brev..det kan være et fint tilbud som er på vei til deg.Jeg tror at du får et kjempe fint tilbud ang karriren din,,Ta sjansen,og lytt til ditt hjertet..Du vil ikke angre

Som sagt tør å stole på deg selv,og ta imot det du får..

Lykke til

Skrevet

Når blir jeg gravid neste gang ,hvilket kjønn blir det ?

Og kommer jeg til å komme meg ut i jobb ?

Født 030780.

Takk :)

Skrevet

Hvordan kommer jeg til å bli framover, med livet? Vil jeg få det bra igjen? Vil jeg få den hjelpen jeg trenger? Kjærlighet?

Hilsen en som har det litt tungt.....

30.01.85. Vannmannen

Skrevet

13-10.1988 ;¨

Jeg tror ikke at du ska besymre deg over økonimen framover.For det ser veldig bra ut. Det kan være litt vansklig i mars mnd,for jeg ser en drøss med regninger på deg ,men ikke noe problem da ting vil ordne seg for deg.Jeg tror at dine regninger blir betalt og at du får en del penger å rutte med innen 2-4 mnd..Ser ut som du og dine ska ut å reise ..Der ser jeg en del penger,dette er penger som du har spart,litt etter litt.Du kan endeilig unne deg litt "luksus".. Kos deg sikklig på denne turen..Så innen 6 mnd ska du på en kjempe fin reise ...

Lykke til..

Skrevet

Tusen takk :) Tror du er inne på noe der.

13.06.84

Skrevet

230678

Hvordan ser de neste to årene ut for meg og familien?

På forhånd takk!

Skrevet

041184

Kommer vi til å gifte oss? I så fall når? (Blir jeg fridd til?)

Får vi en tredjemann?

Hvordan er det med jobb for meg når jeg er ferdig utdannet til sommeren?

:-)

Skrevet

Er det virkelig noen som tar dette seriøst? :D

"Du skal ikke besymre deg..." Hva er besymre? Og "økonomien vil være bra, bortsett fra i mars måned..." Jepp, alle vet at årsavgifta kommer da..

Dust!!! Og herregud, for en gjeng amøber dere er som tror på dette tullet!! :D Hahaha!

Skrevet

30.01.85

Heia..

Jeg får opp masse bekymeringer på deg,men ser ut som det er ikke så ille som du selv tror,men ser ut som at allerde fra neste uke vil det bli litt lettere for deg.Husk at du må snakke mer om dine føelser og ikke gjem noen følelser inni deg,få dem ut og gjerne skriv dem ned i en dagbok,selvf ska ingen lese den boka.Så kan du prøve å snakk med noen som er flinke å lytte får jeg opp-.Jeg får opp en voksen,dame.hun er en klok og vis dame,som du vil åpne deg for ,denne damen vil hjelpe deg mye .Hun kan vær din tante,bestemor,mor,mora til ei venninne f eks,det er ei dame du kjenner,.Hun vil hjelpe deg veldig mye,gi deg masse støtte ,og omsorg... Til sommern ser jeg at du ska på en kjærlighets tur,det er masse hygglige menneseker ser jeg,som koser seg på stranda,med god mat og drikke,så jeg tror nok at du reiser på en reise i sommer,.I sommer er det også mye som kan skje,jeg ser masse positve ting som vil skje deg da.Du har mye å se fram til..Men du må også huske å ta imot varme og omsorg og gi tilbake litt av det.. Lykke til.

Skrevet

Jeg ville heller bli spådd om fortida... Altså, hvis noen kan si meg hvordan livet mitt har vært, så kan jeg begynne å tro på at de kan spå min fremtid.

Skrevet

Jeg tror på det,og det vil jeg fortsett med. Hvorfor kan jeg ikke få velge selv? La hver enkelte bestemme det selv. Er vel ikke alle som har bil, jeg har ikke bil.Bor i en stor bil,og nesten ingen jeg kjenner har bil her i Bergen.. Hvorfor mobber du Tussimor,for feil skrivemåte?Hun er snill som orker å spå oss,kan du ikke bare ligge unna?? Det er rart at du som ikke engang tør å sigenre med nick ska klare å ødelegge for oss andre. Du driver faktisk med mobbing,og trakkasering ,sist jeg sjekka så var ikke det lov..

Skrevet

Bolle i ovnen --

Jeg fikk gutt på dere.. Ser 2 barn på dere , en gutt så ei jente----

Skrevet

Tussimor, jeg har sendt deg en PM :)

Skrevet

når blir jeg gravid igjen?

vet du har fått mange svar her, men håper du vil alikevel.. 05 07 77

:-)

Skrevet

Mobbing og trakassering? Haha, dette er bullshit med stor B!! :D Men vil du tro på det, så javel, du om det! :)

Gjest iliis
Skrevet

Hei! Håper du kan spå meg. Har alltid vært intrisert i sånt:) Men aldri blitt spådd.

Jeg lurer på når jeg blir gravid, og om jeg å min kjære samboer kommer til å være sammen ut livet? :)

04.07.1988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...