Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #26 Skrevet 8. mars 2010 shit... Jeg regner jo ikke med at han skal drepe noen!!!! Men han har slått noen skikkelig før, slår man litt feil kan det skje... Men nå blir diskusjonen mye bredere enn hva jeg hadde tenkt den skulle bli.... Finito... HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #27 Skrevet 8. mars 2010 var det jeg mente også da.. Å anmelde om jeg visste nabodama ble slått... Jeg er faktisk ikke helt blåst... Mulig jeg ikke er flink til å formulere meg.... "river meg i håret" :-) HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #28 Skrevet 8. mars 2010 Hvis han har slått noen skikkelig før så må du la politiet håndtere det, du gjør jo saken stort verre.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #29 Skrevet 8. mars 2010 Uansett så gjorde du en stor brøler ved å erge opp denne mannen enda mer med å sende en så usaklig melding til han. Det gjør ikke nabolaget ditt mer trygt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #30 Skrevet 8. mars 2010 Det er ikke helt enkelt å forstå hva denne mannen har gjort som er så galt. Han har: 1-en gang gått inn på et barnerom da han var full, men uten å gjøre noe spessielt der inne. 2-nesten sparket nevøen sin og reagert muntlig på en SMS om at han var en tulling fra en person som ikke var vitne til opptrinnet. 3-oversett deg etter at du har sakt noe til ham som han opfattet som sårende. Mulig du har rett i at han er en tulling, men det må ygge på noe annet enn det du skriver her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå