Gå til innhold

er vi mange nygravide fra BERGEN her da?:)


★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

selv er jeg fra bergen og har termin 6 nov hvis alt går bra...xxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er fra BERGEN jeg også. Norges fineste by. Er litt usikker på termin, en plass mellom 29 oktober og første november, tror jeg, og håper jeg.

Er min tredje, men det er åtte år siden sist, så det føles som om jeg er første-gangs.

Har du noen fra før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

ja jeg har enn gutt fra før og dte er over 11 år siden sist så veeeldig etterlengtet prøverørsbarn venter vi på:)

 

er helt ute av meg av bekymringer som at ømme pupper er forsvunnet sånn plutselig nå når jeg bare er 5+4 og diverse farger på utflod engster livet av meg....akkuart i dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt:( største angsten er MA som jge har inntrykk av alle skal oppleve engang...klikker jo snart....!

 

er litt kvalm innimellom idag men det ignorerer jeg og teker at sikkert kommer av noe annt......går alt knirkefritt for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra Bergen. Jeg har to barn på 5 og 7 fra før, og dette er vår lille attpåklatt som kom litt overraskende på oss. Men vi gleder oss og synes det er kjempespennende med baby i hus igjen:-) Foreløbig termin er 8.november.

 

Dere må ha masse lykke til med svangerskapene deres. Håper flere bergensere henger seg på her, og at alt går fint med alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:)

Har to skjønne som etter hvert har blitt store. En gutt på 10 og en jente på 8. Har funnet meg en ny mann som ikke har barn fra før, så dette er noe vi har ønsket oss veldig lenge. Har prøvd nå en stund, og må si at jeg er veldig der du er, med å ikke føle meg gravid i det hele tatt.

 

Hadde blødninger da jeg sto opp her en morgen, og fikk mildt sagt panikk. Trodde at alt håp var ute, men ble beroliget fra lagevakten med at det virket som at alt sto bra til. Var ikke hos noe lege, snakket bare med de på telefonen, så jeg har nok fremdeles en bekymring for om det gikk galt.

 

Har vel egentlig gått helt fint. Har ikke så mange symptomer på at jeg er gravid, men de symtomene jeg hadde før blødningen, har jeg fremdeles.

 

Sliter en del med ømme bryster. Kan ikke ta av meg BH'en om kvelden uten at det gjør vondt. Sliter litt med å få samboeren min til å forstå det, men det er vel ikke viljen det står på. Han vil så gjerne forstå, men får det bare ikke til.

 

Går og venter på kvalmen, jeg. Blir liksom aldri kvalm. Jeg var veldig kvalm med de to første, men ingenting nå, så det gjør meg vel ikke akkurat lettet.

 

Håper alt går bra med deg framover. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg SÅ igjen ang. symptomene. Nesten som det ikke kan være riktig siden jeg ikke er så kvalm og sliten som jeg var de forrige gangene. Men FY så tissetrengt, oppblåst og ømme bryster som jeg har nå da! Så noe er det i alle fall...

 

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Så kjekt at vi er flere godt voksne fra Bergen da! Jeg har to barn på 13 og 11 fra før, har ny mann som ikke har noen barn, og dette er vårt tredje prøverørsforsøk. Hvis alt går bra har vi termin 1. november.

 

Har problemer med å tro på den positive testen fordi jeg ikke har så mange symptomer. Det mest markante symptomet (bortsett fra manglende mens..) er trøttheten som overmanner meg iblant. Ellers går jeg og klemmer på puppene for å kjenne om de er ømme, men det lar vente på seg..... Er heller ikke kvalm.

 

Skal på ultralyd på KK neste mandag for å se om det er èn eller to, og om hjertet banker som det skal, antar jeg.. Da er jeg akkurat 7 fullgåtte uker. Det er uhyre spennende dager.....

 

Krysser fingrene for at det går bra med oss!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres akkurat ut som tanker jeg også har. Vel, det må da være noe, ellers hadde det ikke slått ut positivt på testen.

Har du noen fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjempe kjekt å se flere voksne damer *kremt* jenter her!!:)

 

kanskje vi om en stund når vi (jeg) har fått roet hodet litt rundt alt som skjer og vet det går bra at vi kunne hatt ett treff kanskje??:))

 

kan man spørre sånn ca hvor i bergen dere holder til?:) selv blir vel fyllingen rett å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig:-) Jeg er 5+4 i dag og skal på ul hos gynekologen min i uke 11+5. Gleder meg veldig:-) Selv om vi er "erfarne", så er det jaggu minst like spennende denne gangen:-)

Enig i at det hadde vært kjekt med bim-treff en gang når vi har roet oss litt.

 

Lykke til videre, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et treff hadde vært kjekt, ja. Er gøy å treffes og utveksle erfaringer. Selv om dette er min tredje, er det som å begynne på nytt igjen. For min mann, er det første, og han er veldig engasjert, så da setter jeg meg inn i det på en helt annen måte enn hva jeg gjorde med de to første.

 

Jeg holder egentlig ikke til i Bergen, men i Nordhordland. Følte det sånn at denne gruppen ble den rette for meg selv om jeg ikke er fra byn.

 

Lykke til videre, og håper vi kan treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder også til i Fyllingsdalen, og vil gjerne treffes, men ikke enda! Det er nesten ingen som vet om at jeg er gravid, og sånn vil jeg gjerne fortsette å ha det, ihvertfall til over 12 uker.

 

Mitt første mål er derfor ultralydundersøkelsen på KK førstkommende mandag. Det er ulidelig spennende, syns jeg. Som det har vært tatt opp her tidligere, så er det så vanskelig å tro på at alt går som det skal når man har så få symptomer.

 

Skal dere til ultralydundersøkelse? Når, og hvor? Ved IVF får man vel alltid en ul i uke 7, stemmer ikke det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er fra Bergen og er nå gravid med mitt andre barn..har foreløpig termin 2. november viss alt går bra.. skal på tidlig ultralyd fredag 19.mars, og gleder meg veldig til det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bergen, men er fra Lier opprinnelig. Fantastisk by! Jeg har termin 21 sept, så lenge ingenting skjer. Jeg er førstegangsfødene og kunne tenkt meg alle tips og erfaringer folk vil dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bergenstøs her også, termin 30.10 hvis det går greit. har ikke tatt helt av ennå. Skal på UL om en måned, så håper tiden går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter..så kjekt at det er kommet flere her...

 

håper jeg får følge dere til veis ende...mine symptomer er borte og har vært det siden 5+3 er i dag 6+3...

 

brun utflod enda og er veldig redd jeg har hatt en MA eller SA på vei:(

 

skal på tidlig ul på tirsdag 6+5..vet det er tidlig men jeg blir gal av å ikke vite noe og å være redd hele tiden:( har styrt sånn med baby prosjekt i over 2 år nå med pergo kurer eggleder sjekk ventettien til ivf og all medisineringen og disse rugetidene...er rimelig lei av å vente å vil så veldig det skal være vår tur nå!!! vet mange har strsset lengre enn oss men alikevel så er dt tungt.....:( det var litt syt fra en litt trist og bekymret bergenser.....oppdaterer på tirsdag,håper jeg får treffe dere en dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Så trist å høre. Håper det bare er naturlige svangerskapssymptomer, men man vet jo aldri.

Lykke til videre, og deter helt lov å syte litt, er ikke noe problem å sette seg inn i situasjonen, selv om jeg ikke har vært der du er før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler veldig med deg! Håper alt er i orden på ultralyden på tirsdag - noen har jo en del brun utflod og blødning jevnlig gjennom svangerskapet, og gjennomfører likevel.

Jeg syns jo også at jeg mangler en del symptomer, har stresset mye for å komme hit jeg er, og har noen vonde opplevelser bak meg. Så jeg er superstresset i forhold til ultralyden jeg skal på i morgen. Kan ikke tro at alt skal være i orden, og er sjeleglad for at jeg får muligheten til å få et foreløpig svar i morgen!

Håper vi begge er lykkelige og roligere når vi har vært gjennom ultralydene våre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan dokkar!:)

 

en lite oppdatering fra meg som var bekymret pga farget utflod og mangel på symptomer...

 

der var det liv i lille nurket!!hjerte slo så flott atte!:))) det var lykke det...er så lettet og glad nå....skal heldigis på ny ul på mandag igjen så får virkelig se at jeg ikke har drømt hehehe:)

 

hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tøysekoppen!

Jeg holder til på laksevåg (opprinnelig fra arna som nicket sier)

jeg har termin 7 nov, så vis alt går bra er vi vel på føden samtidig ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke se bort fra det arnafrøken;)hehehe:)

 

spennende tider og den tiden går seeeiint for øyeblikket!:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heelt enig! aldri opplevd at dagene går så sakte fremover! Men tror det skyter litt fart etter uke 12 :-)

Formen bra hos deg ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja la oss håpe det...vil ha en søt mage:)

 

formen min har vært helt fin hele veien...ømme tunge og større bryst,stikking og strekksmerter og nå de siste dagene kjenner jeg at jeg er veldig trøtt men ellers ikke noe speseilt....

 

ikke kvalm en eneste dag!:) bank i bordet! du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...