Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 Jeg blir bare mer og mer irritert på de. (tar ikke alle under samme kake) men er så innpåslitne, satt inn en annonse på klær gies bort her for ett par mnd siden, og der var de igjenn jeg skal ha jeg skal ha, jeg sa bare nei det skal du ikke. så ventet jeg til det ringte en norsk en som fikk de.. sorry men takler de bare ikke, kan komme seg hjem til hjemmlande sitt og ikke være her og føde unger i ett sett som de ikke har penger til og ta vare på . Måtte bare få det ut.. er mange som er snille jobber og lærer seg norsk osv.. men de andre som bare snylter på norge og lager kriminalitet kan komme seg hjem.
Gjest ->>- Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Du tar ikke alle under samme kake (?), men blir mer og mer irritert på utlendinger. Jau, du. Sånn når vi er inne på "lær deg norsk," liksom.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Tviler på hun tar den, pila;) Men du fikk meg til å trekke på smilebåndet i det minste;)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Denne var jo morsom... Enten er du et forumtroll eller så er du offer for innavl :-D
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Satser på den siste, for ikke engang forumtroll er så dumme.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Ja, fy søren, nå har det blitt mange svensker i nabolaget her også... Men, når vi snakker kake ( som egentlig er et mye mer spennende tema), hva slags kake snakker vi om, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Må faktisk inrømme at jeg er enig med det. Hater somaliere, pakistanere, vietnamesere og andre jalla folk. Europeiske innvandrere er greie nok, men det er værre med de andre.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 Å herregud.Da kunne du skrive "bare norske henvendelser.ikke henvendelser fra utlendinger"på annonsen.Det hadde kanskje hjulpet litt.IDIOT!!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Hva er det som er verre med de andre?Hvorfor hater du dem?har du noen detaljer??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #12 Skrevet 7. mars 2010 Somaliere i Norge er den minst tilpassede innvandrergruppen, de vil rett og slett ikke integreres. Dem har skylden for en stor del av kriminaliteten i Norge. Faktisk topper de statistikken for kriminalitet!! Vietnamesere er direkte frekke!!! Jeg stusser på at svartinga har råd til ny BMW og flotte boliger, mens jeg og min samboer jobber fullt og knapt har råd til en bitte liten leilighet og en råtten bil!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #13 Skrevet 7. mars 2010 Ingen av "svartingene" jeg kjenner har råd til BMW, men ringer derimot etter gratisklær på FINN fordi de har det trangt økonomisk. Blir det feil uansett hva de gjør? Ikke er det greit at de har penger og ikke er det greit at de ikke har penger.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #14 Skrevet 7. mars 2010 Jeg for min del spyr av østlendinger! Samme ulla alle som en. Frekke, bedrevitende idioter som tror de er verdens navle! Suger til seg de fleste statlige kronene som er i omløp og står for mesteparten av kriminaliteten i Norge. Nå har de faen meg begynt å spre seg og! Vi vil ikke ha dere og de demoraliserende verdiene deres i resten av landet! Komme her og ta jobbene våre - Makan!!!!
Gjest ->>- Skrevet 7. mars 2010 #15 Skrevet 7. mars 2010 Det er ofte vanskelig for tilbakestående å oppnå gode inntekter i dagens samfunn. Derav din mangel på BMW.
Fru Banderas Skrevet 7. mars 2010 #17 Skrevet 7. mars 2010 Jeg er utlending og vil helst ha meg frabedt å bli tatt under ei kake.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #18 Skrevet 7. mars 2010 Jojo, men nå bor de fleste svartinga på østlandet også da!!!
Lunapuna1985 Skrevet 7. mars 2010 #19 Skrevet 7. mars 2010 Jeg er heller ikke så gad i somaliere. Ble blant annet forfulgt av en da jeg var yngre. Synes mange av de ikke eier folkeskikk. Men jeg er så vidt jeg vet ikke tilbakestående av den grunn! Mener det blir feil når vi ikke kan tegne karrikaturtegninger i vårt eget hjemland uten å bli trua med bomber. Noen bør faktisk være litt mer ydmyke for at de får lov å komme til Norge fra krig og forfølgelse. Selvsagt er de aller fleste veldig greie, men det et jaggu mange som burde skjerpe seg litt også.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #20 Skrevet 7. mars 2010 1420: Hehehe Det er så mangt overalt. Masse kriminalitet blant innvandrere, norske integreringspolitikken har slått feil til de grader. Getthodannelse og vanskeligheter med å tilpasse seg norske normer og regler. Vi har alle fordommer. Fordommer er en forenkling av virkeligheten for å gjøre den mer forståelig for oss. Fordommer er faktisk ikke et negativt ord. Mange innvandrere klarer fint å tilpasse seg norske normer og regler, og klarer fint å leve side om side med egen og norsk kultur uten for store vanskeligheter. Men det er ikke til å komme fra at det av ulike årsaker er mer kriminalitet av ulike slag i innvandrermiljøer. Mange vet å sko seg på den norske stat også. Vi må bli realistiske og slutte med den norske snillismen. Jeg ønsker ikke kriminelle invandrere i norge, enten de kommer fra sverige eller somalia, jeg ønsker heller ikke har religiøse fanatister som er motstandere av det norske demokratiet og yringsfriheten. De kan stike tilbake til Sharialand om dette passer dem bedre. Synes det er skremmende at så mange 2. gen. innvandrere heller mer til konservative muslimske ideal enn sine foreldre. Det er et faktim at innvandere står for størstedelen av kriminaliteten i norge, og sånne har ikke norge bruk for. Send de hjem der de kom fra. Vi må bistå de som trenger vår støtte, og som bidrar positivt til landet. Skjønner faktisk godt at mange nordmenn blir forbannet....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #21 Skrevet 7. mars 2010 Veldig enig i det du skriver. Jeg synes det bare er fint at vi kan hjelpe mennesker som har det vanskelig. Men hvis man kommer til Norge bare for å ødelegge så kan man godt dra seg tilbake dit man kommer fra. Uansett hvor vanskelig oppvekst man har hatt der. Adopterte barn/voksne synes jeg er helt supre, men de blir oppvokst med de normer og regler vi har her i landet.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #22 Skrevet 7. mars 2010 Jeg hater folk uten utdanning. De står for ALL kriminaliteten her i landet. I fengslene har opp mot 90% ingen utdanning utover grunnskolen. Hjelper ikke om de er brune eller gule eller hvite, folk uten utdanning er noe herk og en belastning for samfunnet. De røyker, de drikker mer enn snittet og tar mer dop, de er mer voldelige, de er oftere overvektige, og har oftere overvektige barn, de banker unga sine MYE oftere enn vi som har utdanning, de er oftere trygdet, sykemeldte, arbeidsledige etc etc. Elendigheten bare fortsetter i det uendelige! Sjekk SSB og få sjokk. Folk uten utdanning burde bures inne først som sist.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #23 Skrevet 7. mars 2010 Man kan desverre ikke bure dem inne, fengslene er fulle av kriminelle utlendinger...
Hellobaby Skrevet 7. mars 2010 #25 Skrevet 7. mars 2010 Du må jo huske på at når noen som ikke er helt stø i norsk sier "jeg skal ha", så betyr det egentlig "jeg vil ha". Uff, det er sant at fordommer fordummer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå