Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #26 Skrevet 9. mars 2010 For meg er det en slik blogg jeg vil stikke fingeren i halsen av. Av det jeg leste så fokuserer hun litt overfladisk, hjem, mat og klær skal matche. Når man kaller torskefilet, for indrefilett av tosk, tipper hun ikke vet om torsken har indrefilet eller ikke, så sier det litt om hvor landet ligger. Nei takke meg til det hjemmet og livet den normale norske familien har, der rot, klesvask, arvaklær, og halvfabrikata er ok. Der man kan komme på besøk uten å lure på om klærne mine passer sofaen jeg sitter i og om jeg setter merker på kaffelatte koppen eller "skålen".
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #27 Skrevet 9. mars 2010 Alltid like gøy å lese om sjalue DIB-damer, som rett og slett ikke tåler at noen fremstår som mer vellykka en de selv.. Enig HI, hu virker så flink og suksessrik ut!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #28 Skrevet 9. mars 2010 Hehehe, 19:32 eller HI, er det en av dere sin blogg?
Gjest Tale30 Skrevet 9. mars 2010 #29 Skrevet 9. mars 2010 Det er jo helt idiotisk å beskylde folk for å være sjalu fordi de ikke deler denne bloggerens sans for hva som er det gode liv. Så du i det hele tatt det innslaget på Puls hvor denne familien viste frem sitt hjem? Jeg skjønner at mange syns at det var helt topp, men det var så pass ekstremt at jeg skjønner at folk reagerer også.. helt uten å være sjalu.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #30 Skrevet 9. mars 2010 Himmel, lurer på hva denne kvinnen vil formidle til omverden! Jeg tolker det som om hun vil vise alle sitt perfekte liv. Dette er en fasade, og en veldig slitsom fasade å opprettholde! Til tross for at hun VIL at vi leserne skal tro at barna er det viktigste for henne, men for meg virker alt kaldt og påtatt! Synes det er noe trist og patetisk over det hele! Men, det finnes noen herlige oppskrifter der.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå