Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #1 Skrevet 7. mars 2010 http://dentinista.blogspot.com/ Den er sikkert populær og jeg regner med manger her inne leser den, jeg "oppdaget" den ikke før nå. Imponert over denne mamma'n som klarer å kombinere jobb med et utrolig nydelig hjem, vakre og velstelte barn og hjemmelagd og sunn mat =) Virker som hun lykkes med alt! En kjekk vellykket mann har hun også. Sukk. Bittelitt misunnelig... Hun virker så flink og suksessrik.
Fillerya Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Har lest diverse intervjuer med dem. Nå er ikke jeg så interessert i interiør som henne, men jeg hadde også klart å ha et strøkent hus og hjemmebakt av alle slag om jeg bare hadde jobbet to dager i uka.
Attekattenoa Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Jeg må bare innrømme at jeg blir en smule provosert av dette. Får inntrykk av at det livet dreier seg om for henne er at fasaden skal se mest mulig strøken ut. Får håpe hun gir sine barn litt andre verdier enn det ser ut som. Men jeg regner med livet hennes ikke er så rosenrødt som det ser ut som =)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Helt enig med 08:54:) Folk som er så opptatt av fasaden, har det nok ikke nødvendigvis så bra som de vil gi uttrykk for. Jeg har ikke spesielt mye penger, er alenemor, har en gammel bil og ikke helt strøken leilighet, men jeg er lykkelig, MED HÅNDEN PÅ HJERTET, jeg ville ikke bytta bort det livet her med noe som helst! Jeg slipper å være nysminka og føle presset om å ha baksten på bordet og nystøvsugd leilighet til enhver tid. Nei, takke meg til, folk som skryter, vil hevde seg og har sjeldent mye å skryte av:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Du vet at snart kommer innlegget om at vi kun er misunnelige? :-) Jeg har heller ikke lest bloggen, men synes ikke den var noe mer interessant enn andre interiørblogger, heller motsatt. Dessuten var det lite bilder, så inspirasjonen uteblir. Latte i en skål, det er ikke ting som gir meg noe, så for min egen del så er dette en blogg jeg ikke kommer til å gå innom mer. Jeg kan også med hånde på hjertet si at jeg ikke ville bytte plass med henne. Selvfølgelig er hun en pen jente, men jeg ser ikke ut som en dass heller. Jeg mener jeg har den kjekkeste og flinkeste mannen og nydeligste barn, så det er en smakssak.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Nei vettu, jeg forsøkte og bli noe ala som denne damen her, det endte i en sur og grinete mamma og kone på kveldstid, pådra med magesår/magekatar og var sykemeldt i over 1 måned fordi jeg brukte altfor mye tid og ressurser på og holde det strøkent hjemme. Nå har jeg sluttet, men jeg baker når jeg har tid, vasker hus og støvsuger selvsagt og lager mat, men hovedsaken er at jeg skal føle at det gir meg mening og at det faktisk ikke er for og holde fasaden! Så nå lever jeg livet slik jeg trives best med og da er det ikke ogholde huset strøkent til enhver tid, men håper denne damen er lykkelig for at hjemmet hennes ser slik ut, og håper det er verdt i lengden!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Hun holder seg ung, det skal hun ha. Jeg trordde hun var på min alder - midt på 20-tallet, men så viste det seg at hun er over 10 år eldre.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Hun kombinerer dette med å jobbe _TO_ dager i uken. Hun jobber ikke fullt. Hadde jeg hatt fri tre av fem dager skulle jeg glatt klart å holde huset slik samtidig som jeg lagde appelsinmuffins. Jeg er ikke imponert, men for all del hun må jo leve som hun vil. Vi får håpe den kjekke mannen holder seg hos henne og ikke stikker av, da sitter hun stygt i det (slik som andre kvinner som jobber hjemme). Ikke mange menn som synes det er morsomt å snakke om appelsinmuffins, lysestaker og annet interiør fnask. Takke seg til litt støv i krokene, en spennende jobb, min egen kjekke mann og viltre, lett flekkete og lykkelige barn.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Hm, hvis jeg hadde fri (uten barna hjemme...) tre dager i uken og en mann som tjener ca. 2 mill. i året hadde jeg kanskje klart det jeg også? ;o)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Snork for en intetsigende og kjedelig blogg
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Jeg syns ikke det er interessant å lese om andres hverdagsliv. Hun skriver selvfølgelig bare det som framstiller henne som vellykket. Luk ut krangler, stress og mas, ta bilde av dere på det beste, og vips er du også flink og suksessrik. Men hvem bryr seg om det?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Jeg synes den var veldig enkel og med det kjedelig. Tenker på hvordan hun ville mestret om tilværelsen ble snudd opp/ned og lagd dype sprekker i fasaden. De ser "perfekte" ut, jeg har ikke sansen for glansbildeliv, hva med det som ikke er bra, er det rom for det? Eller blir et nytt rom malt for å kompensere for det som ikke er bra? Er mulig å leve slik og ha det bra med seg selv, men man gjør seg sine tanker.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 FOR en meggefaktor her. Hva med å skru av tv'en litt a? Så rekker dere dette dere og. Ikke kom og si at dere hadde hatt det sånn om dere hadde bare jobbet to dager i uka!! Det hadde vel blitt med Din Baby og Glamour tenker jeg. Ikke kikket på bloggen før heller. Men de virker som en lykkelig familie med fine verdier til barna sine.
Gjest Tale30 Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 Jeg så innslag om dem på tv, og jeg fikk bare en ekkel følelse. Det var sterilt, barna så ut som om de kom fra et moteblad for barn, kledd i samme duse farger som interiøret i huset. Det som skremte meg mest var at det sto fat med konfekt på bordene og hun sa at barna visste at de bare sto der for å pynte, og at de ikke fikk spise av det. De har det helt sikkert supert altså, men jeg ville ikke hatt det slik. I samme program var det et innslag om en familie som hadde det ganske kaotisk i heimen. Ingen møbler passet til hverandre, rotete var det, og de hadde 5 retters middag i slutten av uken med rester fra hele uken. De utstrålte varme og humor, og jeg hadde langt heller villet være en del av denne familien selv om ting var litt på halv åtte.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #15 Skrevet 9. mars 2010 Jeg ville ikke hatt det strøkent hjemme selv om jeg hadde jobbet to dager per uke. Verdiene mine ligger ikke i overflaten. -kari-
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #16 Skrevet 9. mars 2010 Når ble god smak og gleden av å lage sunn mat fra bunnen av et tegn på overfladiskhet. Tror dere at dere har så mye bedre verdier fordi dere har det rotete? Og tror dere man legger ut om hemoriden i baken på en blogg?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #17 Skrevet 9. mars 2010 Er vel mer helhetsinntrykket av at det er viktig å fremstå som perfekt som skaper aversjon. -kari-
It's all about me Skrevet 9. mars 2010 #18 Skrevet 9. mars 2010 Mulig hun har et fantastisk liv, men bloggen var gørr kjedelig. Så er hun like kjedelig i virkeligheten tar jeg heller til takke med et rotete hjem og micromiddag.
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #19 Skrevet 9. mars 2010 Jeg syns ogsaa bloggen ser kjedelig ut, men mange synes det om min ogsaa da. Smaken er som baken, he he.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #22 Skrevet 9. mars 2010 liker bedre http://kathsblogg.blogg.no/ Synes hun virker så nydelig og synes livet hennes virker så lykkelig. Utrolig koslig blogg å lese
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 9. mars 2010 #24 Skrevet 9. mars 2010 "Det som skremte meg mest var at det sto fat med konfekt på bordene og hun sa at barna visste at de bare sto der for å pynte, og at de ikke fikk spise av det" Hva er så skremmende ved det? Sånn er jeg også vokst opp, mine foreldre hadde alltid noe godt i en skål på bordet, men vi visste at det ikke var lov å ta når vi selv ville. Er ikke det bra at barna lærer seg at de ikke skal hive seg over alt som står på bordet da? Det syns hvertfall jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #25 Skrevet 9. mars 2010 Åh...Han mannen hennes er ikke noe god i senga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå