Gå til innhold

hvilke prevensjonsmiddel bruker du ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pr nå, ingenting såklart ;)

 

Men både før jeg ble gravid og etter jeg har født så vil det bli hormonspiral..

Kan ikke bruke noe annet, og ikke vil jeg at noen av oss skal sterilisere oss når vi er under 30 heller..

 

Var veldig fornøyd med spiralen før jeg tok den ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Pearly. Har brukt både p-piller, hormonspiral 2 ganger, p-ring og minipille. Aldri mer hormonell prevensjon! Her blir det nok ikke flere barn, fornøyd med 3 =)

Skrevet

hormonspiral...

 

Men lurer på om jeg blir påvirket av den, tålte ikke p-piller heller :(

Men den skal kanskje uansett ut til sommeren, hvis det ikke blir prøving får vi finne på noe annet..

 

Ladycomp..det må jeg skjekke ut

Skrevet

Ingenting, mannen har sterilisert seg.

Skrevet

Stort sett kondom,og noen ganger flaks:p

 

Jeg tåler ikke hormoner,og har ikke lyst å sitte inn en spiral..

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Kondom...

Skulle sette inn hormonspiral for en stund siden men hadde for trang livmorhals, og må til gynekolog med evig lang venteliste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...