Gå til innhold

hvilke prevensjonsmiddel bruker du ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du fornøyd. har du mye blødninger og har det påvirket sexlivet?

Skrevet

Min kjære har sterilisert seg:-)så her er d bare å hoppe på hihi:-))

Skrevet

Veldig fornøyd. Hadde det også mellom nr 1 og 2.

Ikke mye blødninger bortsett denne hyggelige en gang i måneden (ikke fått tilbake denne etter forrige fødsel da =))

Har heller ikke påvirket sexlivet, hverken positivt eller negativt...

Skrevet

Ikke noe, veldig fornøyd. Mannen er steril, hehe.....selvpåført, frivillig steril. ;o)

Skrevet

Hormonspiral :)

Fornøyd . Ingen blødninger .

Skrevet

Kobberspiral og er veldig fornøyd. Har 1 dag med mye blødning ellers er det så lite at jeg bare bruker truseinnlegg noen dager. :)) Så kjekt å slippe hormoner.

Skrevet

Ingenting................

Skrevet

Tok p-sprøyte før jul, og herreminhatten for en hormontripp de siste par mnd!! Aldri opplevd makan, og jeg har vært gravid i nøyaktig 3 av de siste 5 åra!! Blør konstant også, gjennom ob og hele sulamitten.

Litt over 2 mnd siden jeg tok den nå, og ikke i helvete om jeg skal ta den nå mer. Da blir det p-piller fram til gubben får sterilisert seg, han står i kø, men det kan vel ta ei stund.

Gleder meg til et normalt hormonnivå igjen!!

Skrevet

P-piller... har ødelagt sex lysten heelt... =/

Skrevet

Mannen er sterilisert! :) Fant da ut tilfeldig at han er 50% steril i utgangspunktet også gitt. :)

Skrevet

ingenting.

mannen har sterilisert seg.

Skrevet

"Amme-vennlige" p-piller som dreper sex-lysten.

Men skal bytte til noe annet snart..

Skrevet

Ladycomp! Fornøyd- brukt det i 9 år nå. Kjempefordel å slippe hormonpåvirkning av kroppen og til en hver tid ha full oversikt over syklusen. Bakdelen er jo at man må beskytte seg på annen måte i den perioden man er fruktbar, som i praksis er nesten halve måneden (fordi den tar en stor sikkerhetsmargin). Dvs kondom eller hoppe av i svingen (sistnevnte er jo som kjent ikke 100 % trygt). Jeg brukte pessar i de farlige periodene før, og det funka fint. Men så sluttet de å selge det i Norge, men en lege sa nylig at jeg kan bestille det over nettet, så tror jeg skal gjøre det igjen.. Vil helst være helt sikker på å ikke få flere.. Men er samtidig litt for ung til å sterilisere (dessuten vil han ha en til- men ikke jeg.. :).

LC er dyrt, men det er en engangsutgift som man har tjent inn på noen få år på p-piller. Dessuten har den 20 års levetid:)

Skrevet

yasmin p-piller. fungerer helt greit, merker ikke noe særlig bivirkninger.

Skrevet

Naturlig prevensjon bestående av innmari vondt rundt eggløsning som fører til null sex i fruktbar periode. Er ikke veldig redd for å bli gravid heller siden vi ikke akkurat kjører sikkert løp, men det får bare være inntil mannen blir sterilisert. Jeg er _veldig_ ferdig med dameprevensjon.

Skrevet

det ble haste haste keisersnitt med nr 4 så da klippet jeg strengen i samme slengen

Skrevet

Ingenting.

Cerazette( minipille) før det.

Skrevet

Ingenting, kjæresten kondom.

Skal sterilisere meg etterhvert. SKAL IKKE ha flere barn.

3 er nok <3

Skrevet

hormon spiral.Blødde nesten hver dag i 9 mnd men slutt på det nå.Sex lysten er som vanlig men har fått uren hud, noe som er nytt for meg..

Skrevet

Vi også bruker kondom. Jeg kan ikke ta noe som helst med hormoner, så da måtte det bli kobberspiral, og det gidder jeg ikke. Neida, det funker fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...