Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #27 Skrevet 6. mars 2010 Helt klart nei!! Har et kjempegodt forhold til svigers, og er god venninne med svigermor, men hverken de eller vi hadde ønsker å bo så nære hverandre. Svigerfar mener det burde vært forbudt å bo for nærme foreldre/svigerforeldre Så uansett hvordan forholdet er nå : Nei!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #28 Skrevet 6. mars 2010 Har superhyggelige svigerforeldre, så ja:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #29 Skrevet 6. mars 2010 Bodde i kjelleren hos svigerinnen min i et år, og i et rom av huset til svigers i tre måneder. Begge deler gikk veldig greit. Og jeg tror nok vi hadde fått det kjempefint om svigers hadde hatt en gård vi kunne overta, noe de dessverre ikke har!..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 6. mars 2010 #30 Skrevet 6. mars 2010 Har veldig greie svigerforeldre, men nei, det ville jeg ikke.. Det blir for nært og jeg liker å ha privatliv. Og det tror jeg de også liker så de hadde nok ikke oppfordret til at vi gjorde det heller..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #31 Skrevet 6. mars 2010 Nei aldri i livet, de bor allerede nærme nok og de buser inn hele tiden uten å ringe på forhånd! Jeg er veldig glad i foreldrene mine, men ville ikke bodd i nabohuset til de heller.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #32 Skrevet 6. mars 2010 Helt klart... Vi gjør det:) Mannen er også fra en gård, og jeg har det veldig bra. Det er litt skog mellom oss da, så vi ser ikke rett inn i stuen deres og omvendt, og det hjelper veldig!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #33 Skrevet 6. mars 2010 Nei! Har flotte svigerforeldre, godt forhold, veldig glad i dem. Men jeg flytter aldri vegg i vegg med familie, nettopp fordi jeg vil beholde det gode forholdet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå