Monajenten Skrevet 6. mars 2010 #26 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har fem stk. - En skorpion i nakken (er skorpion) - En stor sommerfugl i korsryggen og to mindre som flyr oppover ryggen, med noe mønster rundt, og fødselsdatoene til barna under - Et japansk tegn som betyr "singer" på underarmen - En g-nøkkel over pulsåren på andre arm - AC/DC lynet på leggen Alle tattoveringene betyr noe for meg og har noe med meg som person å gjøre, men lynet på leggen har begynt å falme og er ikke så fin lenger. Har lyst å fikse på den, men vet ikke helt hvordan enda. Skal også ha en notelinje som armbånd rundt den ene hånden, men det skjer ikke før jeg er 100% sikker på valg av sang.
bondeknøl Skrevet 6. mars 2010 #27 Skrevet 6. mars 2010 Har en på ankelen, den skal jeg gjøre litt mer med Også har jeg i nakken, står navnet til jenta mi der, men der kommer det også et navn til snart
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 6. mars 2010 #28 Skrevet 6. mars 2010 ha ei på ankelen, Jomfruen i kinesisk stjernetegn.... men litt feminin preg over Skal tattovere Navnet til dattra mi på armleddet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå