Gå til innhold

Dere med tatoveringer, hvordan har dere og hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en på magen og en i håndleddet.

Skrevet

Ser du skavlan eller?

Jeg har på leggen, overarma og underarma. Tilsammen 6 stk (foreløbig). Både med og uten farger. Noen er laget kun til meg, andre er mer motetattooes..

Planlegger å "fylle" på med flere på den ene underarma og hoftene/ribbeina i løpet av året.

Skrevet

Har 5 stk. 3 på ryggen (fra korsrygg og opp til skulderbladene) en på overarmen og en på magen mot hoftekammen.

Vil ikke si hva det er, men kan si at jeg er veldig fornøyd med 4 av de. Den 5 skal jeg fjerne, pga at jeg ble skadet og fikk ett arr over.

Har lyst på flere og lurer på å bygge på den på overarmen=)

Mange synes at det er harry, men jeg synes at de er kjempefine=)

Skrevet

Har 4.

En på innsiden og en på utsiden av ankelen- samme "tema".

En på hoften og en på skulderen.

De enten laget til meg, eller tilpasset ut i fra mønster jeg

har kommet med. Det er vel ingen av de som er "motetatovering" men ikke alle er like "orginal" heller :D

Skrevet

har:

navnet til sønnen på innsiden av håndleddet

en delfin i korsryggen

kinesisktegn på halse, under øret..

Skrevet

2.

Har en på håndleddet og en i korsryggen.

De er ikke så store, og jeg har tegnet dem selv.

Den i korsryggen er ca 10 cm lang, går "oppover2 og skal være en triabels av ei dame, litt sjøhest-form.

Veldig fornøyd med den, men angrer på den jeg har på håndleddet.

Var ikke så kult da jeg giftet meg, måtte sminke over den, så glad jeg gjorde det:)

Tok tatoveringene da jeg var 18 ( for 10 år siden), og som sagt, angrer på den ene,

Skrevet

en sånn tribal tatovering på korsryggen... ikke så veldig originalt kanskje...

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Unskyld at jeg spør men visste dere at det er kreftfremkallende med tattoveringer? Jeg vet ikke om det stemmer,men det er ihvertfall noe jeg har hørt for lenge siden..Jeg tør ikke for det er så mye kreft i familien min!

Skrevet

Hadde aldri trodd du hadde tatoveringer, cherry coke=)!

Skrevet

Jeg vurderte å ta en lenge for 2-3 års tid siden, men feiget ut i siste liten. Nå i dag er jeg sjeleglad for at jeg stod over (no offence!).

Skrevet

Har en jeg tok når jeg var 14, og angrer som en hund. Skal få den fjernet, men det er ett tiltak som koster både tid og penger.

Er ikke verre enn ett lite kinesisk tegn, men jeg finner ingenting mer harry enn det, så den skal vekk.

Skrevet

Har to, en i nakken og en mellom skulderbladene.

Planlegger en til...

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Har en sånn som liksom skulle gå vekk etter 7 år. vel, det gjorde den IKKE. Noe så harry som et kinesisk tegn... på skulderen.

Vil ta en tatovering til, men må tenkes gjennom.

Kjenner ei som har små stjerner på foten og rundt ankelen, og jeg er misunnelig, hehe...

Skrevet

Har altså IKKE kinesiske tegn eller tribal eller noe sånt..men noe som betyr noe for meg. Aldri angret..

Skrevet

Jeg har en i korsryggen.. En som er tegnet av meg! :o) Også har jeg en på mitt aller helligste.. Fikk et mykke av min kjære (et litt vridd hjerte) som jeg tok med meg til tatovøren. Han tegnet det pluss to grener som blir et.. (vanskelig og forklare) Den er ca ti cm og på høyre side på skrå opp mot trusekanen. Nå skal mitt hjerte nr to på plass. Tenkte jeg skulle ha et hjerte for min lille engel på magen.. :o)

Skrevet

Har 3 sommerfugler bak på høyre skulder, i tre størrelser. Det symboliserer de tre jentene våres:) Den er kjempefin, er superfornøyd. Har fått veldig mange komplimanger for den

Skrevet

mener å ha hørt at blekket som produseres nå ikke er så farlig jeg, men noen av mine tattooes er gamle de altså, så hvem vet.. Men ikke noe jeg bekymrer meg om i det daglige og heller ikke nok til å slutte å tattovere meg..

Her er er klipp fra p4;(http://www.p4.no/story.aspx?id=295718)

"Når de (blekket) kommer i nærheten av bakterier, eller blir belyst med laser, kan de avgi aromatiske aminer og noen av dem er kreftframkallende, forklarer seniorrådgiver Hans Jørgen Talberg i Mattilsynet til VG Nett"

sjelden jeg utsetter dem for laser og bakterier..

Skrevet

Sommerfugl bakpå skulderen,firfisle hofta, dato i nakken og dato+navn på underarmen

Skrevet

En mellom skulderbladene.

Driver nå å tegner min tattovering nr 2 :)

Skrevet

Jeg har en tribal på venstre legg og en blå rose på høyre skulder. Jeg har også en minne tatovering av min kjære englesønns fotavtrykk på høyre legg.

Skrevet

Jeg har to. en på skulderbladet, noe som kan ligne en apeatt. Det var slik som skulle forsvinne etter noen år, men jeg liker den så godt at jeg har fornyet den med vanlig.

Jeg har også mine initialer på hofta som jeg har tegnet så det nesten ser ut som ett mønster. (eller jeg kan si jeg har min manns initialer, siden han har de samme. )

Jeg har to som skal bli tatt men jeg må bare bli enig med meg selv om hvor jeg skal ha de. En tegning som hver av ungene har laget, som skal forminskes.

Skrevet

Å joda =) Tok min første da jeg var 17 år. Har allti vært facinert av tatoveringer og synes at det kan være veldig pent. Mye stygt der ute også, men så lenge man er fornøyd selv så spiller det ingen trille ;-)

Skrevet

Har en på korsryggen,en på leggen og en på underarmen. Den første tok jeg da jeg var 18 år på korsryggen,og angrer en smule. Heldigvis ser jeg den ikke. De andre to er jeg veldig fornøyd med.

Skrevet

Sauen,jeg har en venninne som også tok et kinesisk tegn som skulle vare i ca 7 år. Det gjorde den heller ikke,og ser mindre pen ut nå. Mulig det er umulig at et tattis bare skal vare i 7 år :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...