Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #26 Skrevet 6. mars 2010 Jeg ser ned på deg HI som kan skrive noe så dømmene. Syns vi mennesker er like verdt enten røyker eller ikke. Husk at di også er mennesker og ikke monstere!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #27 Skrevet 6. mars 2010 Hallo igjen, Nå er det vel ingen som har nevnt (ikke jeg iallefall) monstre .. Synes noen av dere drar denne debatten ut av sin sammenheng! Menneskeverd? Jeg sa jeg ser ned på folk som røyker - fordi jeg synes det er så utrolig lite smart! Ja, uintelligent - dessverre I tillegg sa jeg SORRY! Synes ikke de er mindre verd som mennesker av den grunn! Er en vesentlig forskjell der! Og du, annie 19:54: Etter det siste innlegget ditt - hvem fremstår som ei "sufitte" .. = DINE ORD! ... jeg har ikke kjeftet .. eller slengt dritt til noen spesifikke her! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #28 Skrevet 6. mars 2010 Jeg ser ikke ned på røykere. Men jeg føler "stakkars han/hun" når jeg ser noen som sitter å røyker f.eks. på holdeplass. De er jo hekta. Samme følelse av "stakkars" kan jeg få overfor noen som er ekstremt feit, eller f.eks. en person som har problem med å gå.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #29 Skrevet 6. mars 2010 Vel, det er jo en *smule* vanskeligere å slutte med narko og alkohol enn røyk da. Vi snakker abstinenser som kan være livstruende. Røyken er ikke så vanskelig å kutte ut.
♡ A & E ♡ Skrevet 6. mars 2010 #30 Skrevet 6. mars 2010 Har problemer m å se ned på de fleste med mine 163 cm P) Savner ennå røyken etter middagen!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #31 Skrevet 6. mars 2010 At du sier sorry er ikke akkurat dypt HI, hehe. Sorry er ikke det samme som unnskyld slik vi bruker det her til lands. Det blir brukt når en ikke vil beklage seg noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #32 Skrevet 6. mars 2010 Jeg ser ned på de som ikke røyker.. Snørrhovne, breiale og nedlatende. Æsj så ekle.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #34 Skrevet 6. mars 2010 dette var tragisk lesing. Det spiller ingen rolle om man røyker eller ikke, menneske er like mye verdt for det. skamme seg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #35 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er veldig glad jeg ikke røyker selv, men for de som måtte ønske å gjøre det, så er det helt greit, ikke mitt valg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #36 Skrevet 6. mars 2010 Når du sier det er en "smule" vanskligere slutte å røyke enn å slutte med andre ting lurer jeg på hvor du har den informasjonen fra. Det er rett og slett ikke sant. Avhengighetsgraden av nikotin kan sidestilles med avhengighetsgraden man får av heroin ifølge nyere forskning.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #37 Skrevet 6. mars 2010 Røykere er egoistiske og dumme mennesker. De tenker kun på seg selv og egne behov. "Ja jeg vet man ikke skal røyke når man er gravid, men jeg KLARER ikke å slutte... " Fortjener hvert ADHD barn de får, sånne dumme mødre. Røyking ser teit ut, røykere stinker i LANG tid etter at de har røkt, og sneipene sine kaster de over alt uten tanke for verken småbarn eller estetikken. De forsøpler sin egen kropp og forventer uføretrygd og legehjelp når de utvikler KOLS og lungekreft. Sett i lys av dette er ikke røykere dumme, men totalt hjernedøde!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #38 Skrevet 6. mars 2010 09:45! HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Så latterlig du er.. Og patetisk.. Ønsker deg en riktig god bedring og håper du får den hjelpen du trenger.. Heller en glad person som røyker enn sånne som deg som har en kjepp langt oppi ræva..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #39 Skrevet 6. mars 2010 Nå er ikke jeg annie 09:45, men en annen anonym som er innom for å minne annie 09:49 på å ikke kaste stein i glasshus!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #40 Skrevet 6. mars 2010 Sluttet for over 1 uke siden og har tenkt og fortsette med det men kommer aldri til og se ned på noen som røyker. Håper du som ikke greier å slutte klarer det snart. Jeg trodde aldri jeg skulle greie det, men det var mye enklere enn jeg hadde trodd så Kong Harald hadde rett )).
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #41 Skrevet 6. mars 2010 Kjepp i ræva Haha, artig. Jeg er en glad person jeg, bare slæpp åff. Alle jeg kjenner er vettuge mennesker, de som røykte som ung har sluttet. Røykere er sånne som jobber på fabrikk, assistenter i barnehager, butikkdamer. Sånne som ikke har IQ og guts nok til verken å slutte å røyke eller utdannelse. *fordommer* Hilsen 9:45 (med kjepp i ræva)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #42 Skrevet 6. mars 2010 Hehehehehe jeg må LE av deg 09.45. Det er absolutt ikke rart det er krig i verden med sånne hovmodige uttalelser som du kommer med! Kan forøvrig opplyse deg at jeg har master og en godt betalt jobb, men jeg røyker likevel.
Hellobaby Skrevet 6. mars 2010 #43 Skrevet 6. mars 2010 At du gidder å bry deg, HI. Gjør du alt perfekt selv? Er du overvektig? I såfall burde du skamme deg som ikke klarer å styre spisingen din. (Det var bare for å lage er poeng - jeg ser absolutt ikke ned på mennesker med overvektsproblemer. Heller ikke narkomane, eller andre som er avhengig av noe.) Selv røyker jeg 2-3 røyker til dagen. Noen ser kanskje på det som meningsløst fordi da kan jeg jo bare slutte helt. Eller man kan se på det som at jeg er flink som ikke røyker mer. Jeg selv er synes jeg er flink, og jeg tenker at det å røyke så lite er bedre for helsa og lommeboka enn å røyke 10-20 røyker til dagen, som jo er det vanligste. De røykene jeg røyker, nyyyyter jeg til det fulle. Så det så! (Vil legge til at jeg ikke røyka under svnagerskapet, og alltid passer på at det har gått minst 3 timer før jeg ammer etter en røyk, og da er alle stoffene ute av melka. Må bare si det så jeg ikke får så masse pepper! Hjeeelp!)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #44 Skrevet 6. mars 2010 Morsom du 00.38.. "Ikke engang en røyker har så dårlige lunger at vi må hoste hvis vi trekker inn litt røyk". Poenget er jo at ikkerøykere har så FRISKE lunger at de reagerer som de skal på irritanter som røyk, enten det kommer fra en sigarett eller et bål. Hosten skal advare deg om at du nå puster inn noe som ikke er bra for deg, og at du bør fjerne deg fra det som gjør at du hoster. Det at en røyker ikke hoster av røyken er jo fordi man har ødelagt den evnen ved å til stadighet provosere lungene med stoffer de ikke tåler. man har svidd av flimmerhår og impregnert lungeblærene med tjære. ...og du synes ikkerøykere er de med dårlige lunger!!! Nek...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #45 Skrevet 6. mars 2010 Det er vitenskapelig bevisst at folk som røyker har lavere iq enn folk som ikke røyker. Jo mer en person røyker jo lavere iq. Selv tar jeg meg en festrøyk en sjelden gang. Det betyr kanskje at iqen min synker med alkoholinntaket he he...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #46 Skrevet 6. mars 2010 Jeg mente vitenskapelig bevist og ikke bevisst....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #47 Skrevet 6. mars 2010 Kanskje du skal ryke og reise til helvete med den råtne personligheten din, 01:25?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #48 Skrevet 6. mars 2010 Det hjelper ikke at du retter, du har bevist at du ikke er så bevisst :-D
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #50 Skrevet 6. mars 2010 Lite hårsår du'a, 13:35:-D Er du premenstruell, eller? hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå