Pengetreet Skrevet 5. mars 2010 #26 Skrevet 5. mars 2010 Huff 21:02. Fikk helt vondt i meg av å lese hva du har opplevd.... Hvis jeg kunne, ville jeg gitt deg en stor klem
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #27 Skrevet 5. mars 2010 "vi pleide å brenne fingrene våre på ovnen og lukte på det for vi var så sultne og det luktet mat" Herregud, snakk om å være oppfinnsom på fredagskvelden! Nei denne tråden synes jeg er helt dust, makan til selvmedlitenhetstråd! Nesten alle som har svart her er skilmissebarn, barn av alkoholiker eller seksuelt misbrukt og samtlige sliter med psyken! Hipp hurra for stabile, gode mødre sier nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #28 Skrevet 5. mars 2010 -Mobbing -Voldtekt -Voldelig forhold -Rusproblemer -Psykiske problemer pga overstående hendelser Nå har jeg det heldigvis veldig bra.
Gjest iliis Skrevet 5. mars 2010 #29 Skrevet 5. mars 2010 Huff! Jeg får vondt av deg anonym 21:02 5.03.2010...:,( Jeg kan godt være vennen din! Du trenger ikke å "fungere" sosialt hos meg:) Du må nok bare ta deg gooood tid, og finne deg ordentlige veninner som har tålmodighet.. Og som skjønner deg! Klem
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #30 Skrevet 5. mars 2010 Har ei jente på 11 mnd som venter på ny lever.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #31 Skrevet 5. mars 2010 -voldtatt da jeg var 13 -mobbet -få venner, har det fortsatt - eksen min tok livet sitt fordi han ikke ville leve uten meg. Slet lenge med skyldfølelse i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå