prekæs Skrevet 4. mars 2010 #26 Skrevet 4. mars 2010 Hehe. Den musikken som virkelig ble populær på 70 tallet ble VIRKELIG populær. Det lå mer av Tina Charles der som jeg husket igjen, kunne til og med tekstene. Nå
Gjest sug lut Skrevet 4. mars 2010 #27 Skrevet 4. mars 2010 Hahaaaa, nå skjedde det igjen, det var jo nødt til å være Harpo! Jeg sang "mobistar", faktisk.
blomstre Skrevet 4. mars 2010 #29 Skrevet 4. mars 2010 Fakta om kattekjolene: De mest kopierade Abba-kläderna är annars de vita korta klänningarna med en brungul tiger för Anni-Frid och en blå panter för Agnetha. - Min egen katt fick stå som modell (Owe Sandström, designer).
prekæs Skrevet 4. mars 2010 #30 Skrevet 4. mars 2010 Snufs. Jeg husket teksten på den og. Og denne. http://www.youtube.com/watch?v=oU9BPwcPaO4&feature=related
Gjest sug lut Skrevet 4. mars 2010 #31 Skrevet 4. mars 2010 Kult. Det er de kuleste og korteste kjolene i verden, men de kommer først med løst ytterskjørt som rives av, så først ser de skikkelig tekkelig bohemaktige ut.
blomstre Skrevet 4. mars 2010 #32 Skrevet 4. mars 2010 så det på klippet, visste ikke det fra før, så da har jeg jaggu lært noe i dag også - hurra!
blomstre Skrevet 4. mars 2010 #33 Skrevet 4. mars 2010 non bleke kopier http://fancydressuk.org/abba-fancy-dress-costumes/
Gjest sug lut Skrevet 4. mars 2010 #34 Skrevet 4. mars 2010 De var litt reality check - man måtte liksom være mer enn lang og slank for å ha dem, rett og slett.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mars 2010 #35 Skrevet 4. mars 2010 haha... i magel på selvinsikt: jeg vil ha sånn kjole! den var kult kommer de i sort også?
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2010 #36 Skrevet 5. mars 2010 Det tror jeg ikke, nei, men på den annen side, en symaskin og litt oppfinnsom applikasjon burde kunne ordne den saken, ikke allverdens vanskelig.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mars 2010 #37 Skrevet 5. mars 2010 Kunne denne vært noe? http://www.partytime.no/picview.asp?pid=1837
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2010 #38 Skrevet 5. mars 2010 Dødskult, en kjole som faktisk man må ha truse under...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mars 2010 #39 Skrevet 5. mars 2010 Hehe, jeg har gensere lengre enn det der.. men det sier vel mest om meg?
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2010 #40 Skrevet 5. mars 2010 Når du må vurdere om du vil gå som ape eller ta brasiliansk voks pga KJOLEN, uavhengig av om noen skal se deg UTEN kjole, snakker vi kort, ja. Inntil temperaturen stiger over femten minus velger jeg ape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå