Gå til innhold

70-tallet var pent!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. Den musikken som virkelig ble populær på 70 tallet ble VIRKELIG populær. Det lå mer av Tina Charles der som jeg husket igjen, kunne til og med tekstene. Nå:)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hahaaaa, nå skjedde det igjen, det var jo nødt til å være Harpo! Jeg sang "mobistar", faktisk.

Gjest sug lut
Skrevet

Forresten, Prekæs, husker du 1977?

Skrevet

Fakta om kattekjolene:

 

De mest kopierade Abba-kläderna är annars de vita korta klänningarna med en brungul tiger för Anni-Frid och en blå panter för Agnetha.

- Min egen katt fick stå som modell (Owe Sandström, designer).

Gjest sug lut
Skrevet

Kult. Det er de kuleste og korteste kjolene i verden, men de kommer først med løst ytterskjørt som rives av, så først ser de skikkelig tekkelig bohemaktige ut.

Skrevet

så det på klippet, visste ikke det fra før, så da har jeg jaggu lært noe i dag også - hurra!

Gjest sug lut
Skrevet

De var litt reality check - man måtte liksom være mer enn lang og slank for å ha dem, rett og slett.

Skrevet

haha... i magel på selvinsikt: jeg vil ha sånn kjole! den var kult

 

kommer de i sort også? :D

Gjest sug lut
Skrevet

Det tror jeg ikke, nei, men på den annen side, en symaskin og litt oppfinnsom applikasjon burde kunne ordne den saken, ikke allverdens vanskelig.

Gjest sug lut
Skrevet

Dødskult, en kjole som faktisk man må ha truse under...

Skrevet

Hehe, jeg har gensere lengre enn det der.. men det sier vel mest om meg?

Gjest sug lut
Skrevet

Når du må vurdere om du vil gå som ape eller ta brasiliansk voks pga KJOLEN, uavhengig av om noen skal se deg UTEN kjole, snakker vi kort, ja.

Inntil temperaturen stiger over femten minus velger jeg ape.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...