Gå til innhold

70-tallet var pent!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

basert kun på antrekk skjønner man jo hvorfor abba var de mest poppulære svenskene...

Skrevet

Enig. Jeg var mye penere på 70 tallet. Helt klart.

Gjest sug lut
Skrevet

Hvem vil være Agnetha med meg her? Doppler, hvor er du?

Skrevet

på 70 tallet var jeg ikke et egg en gang :/

 

kan vi ikke gå for 80 tallet? så kan jeg komme som baby :D

Gjest sug lut
Skrevet

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! Men ABBA-70talet var nydelig!

Gjest sug lut
Skrevet

Nei, men du kan få tidsreise tilbake om du lover å legge igjen all ironi hjemme, dette er hellig mark. Du kan få velge kostyme selv.

Skrevet

Trur vi må legge inn fler kostymeskifter ila kvelden, er for mange å velge i!

:-)

Skrevet

Jeg har jo foresten bestilt time for hårfarging, kan jo ta det agnetha blondt!

Gjest sug lut
Skrevet

Bra, jeg har klassisk Frida, så da matcher vi.

Skrevet

hehehe... jeg er en ironisk person... hehe..

 

kan jeg være discodronning? :)

Skrevet

eller feminist

 

jeg vil være feminist for en kveld :D

Gjest sug lut
Skrevet

Da kan du få denne sangen. Og siden du er så søt kan du velge om du vil være Annifrid eller Agnetha.

Skrevet

duste dataen min tar ikke inn youtube :/ (den vanlige dataen har tatt selvmor)

 

har du et bilde? eller noe?

Skrevet

selvmor er faktisk et kult ord, selv om selvmord var planen :P

Gjest sug lut
Skrevet

Det er jeg helt sikker på blir en suksess.

Skrevet

Sånn. Du kan få en diskodronning av meg. Slikt jeg hørte mens du var egg:)

Skrevet

ja det tror jeg også.

 

i grunn har jeg kommet fram til at en naken mann er blotter, mens en naken kvinne er feminist..

 

det liker jeg :D

 

hehe.. jeg skal prøve og holde meg litt bedre til abba/kattetemaet ditt en dette (de andre feministene så så kjipe ut)

 

kan kattetemaet være som kattekvinnen?

Skrevet

takk :)

 

lover å se på disse youtube vidioene i morgen (når jeg kommer meg på en data som funker)

Skrevet

...og en svensk diskokonge. Hehe. Morsomt det her. Har ikke tenkt på dem på flere år.

Gjest sug lut
Skrevet

Prekæs,

tro det eller ei (og jeg frekventerer ikke spåsidene eller horoskopgærninger) men jeg visste at det måtte være Tina Charles - I love to love. Det er omtrent det første jeg husker av musikk jeg likte som ikke foreldrene mine hadde noen aksjer i.

Og så søt hun er, den gangen syntes jeg hun var sånn sofistikert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...