Gå til innhold

Blir dere misunnelige på de som har fin kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, er veldig fornøyd med kroppen min:)

Fødte for et halvt år siden og ser ganske make ut som før jeg ble gravid. Du får spørre igjen etter evt nestemann;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig fornøyd med kroppen min, så jeg er ikke misunnelig på kroppen til noen.

Skrevet

Ja, det blir jeg, veide for 2 år siden 64 kilo, men pga immundempende tbl og operasjon og slikt så veier jeg nå 93 kilo og det er absolutt ingen hyggelig situasjon, men slutter jeg med tbl så risikerer jeg og dø fordi organet jeg fikk transplantert da mest sannsynlig vil frastøtes kroppen min så jeg har liksom ikke så mange valg! Men nå skal vi forsøke noen nye tbl og da er det mulig jeg vil gå ned i vekt, men jeg kommer nok ikke til og bli 64 kilo igjen!

Skrevet

Ja, blir det..kjenner at jeg savner den gamle kroppen min! Kan nesten ikke vente til å få begynne å trene igjen og bli slank igjen. Er så altfor tjukk og trives ikke med den nye kroppen min.

Sålenge jeg får trent så vet jeg at det vil bli bedre! Har forlengst godtatt at jeg ikke kan bli naturlig tynn, da jeg aldri har vært tynn.

Skrevet

Gikk opp 20 kg under svangerskapet pga ufrivillig inaktivitet kan man vel si.

Skrevet

Nei, det blir jeg ikke. For jeg har det selv :-)

Skrevet

FØr, ja. Men ikke nå..Er så mye mer som gir et vakkert ytre enn en perfekt kropp..EN perfekt kropp for en person er dessuten ikke perfekt for en annen..Alle har jo ulike preferanser..

Jeg synes selv jeg har bedre kropp enn før jeg ble gravid med nummer en..Kunne godt hatt lit mer her og litt mindre der, og NOE kunne jeg gjort med mer bevisst trening, annet må kirutgi til..OG DET vil jeg ikke gjøre.

Det er til syvende og sist vi kvinner selv som velger og bestemme over egen kropp og hvordan vi vil se ut og om vi vil være fornøyd med kroppen vår eller ikke.:JEg er fornøyd fordi jeg er frisk, i god form og greier og gjøre det jeg vil med den :o) (bortsett fra å fly uten hjelpemidler :o) ) OM man velger og gå og sikle etter ideal som er uoppnåelig for 95% av jordens kvinnelige befolkning, så har man mer eller mindre dømt seg selv til et liv i depresjon, trishet, sjalusi og tomhet..DET synes jeg ikke livet er vedrt og kaste bort på..SÅ ære være de som ser bra, de aller, aller fleste GJØR noe aktivt for å ta seg bra ut,- iallefall etter passert 25.....Og da er det vel fortjent? OG de som ike trnger gjøre noe,- vel , da er de kanskje ikke så bra form og frisk som resten?

Men man må begynne og tenke på hva man vil med livet.:Er livet en perfekt kropp, eller er det god helse? MEd god helse kommer en NATURLIG fin kropp uansett.Selv om den ikke har målene "media" har satt.....Men om man bare fokuserer på det billedlige aspekt så vil man aldri, aldri bli fornøyd ELLER få god helse...

Skrevet

ja, det stikker litt i meg når jeg ser de tynne jentene, som kan kjøpe de klærne de vil hele tiden.. verre er det når jeg er med sambo, han er litt hensynsløs av og til, snur seg nesten helt rundt for å se på de tynne jentene.. når jeg tar det opp med han, så sier han at det ikke spiller noen rolle, siden det er meg han elsker.. men det gjør jo det! for når jeg sier jeg vil ned i vekt, så sier han at det trengs ikke, jeg er pen som jeg er ol.. MEN, hadde det ikk spillt noe rolle, ville han vel ikke snudd seg helt rundt etter de tynne, pene jentene..

huff.. dritt menn til tider..

Skrevet

Tja, litt kanskje, men ikke så veldig.

Det henger gjerne sammen med det at jeg er veldig trygg på meg selv ellers, og dessuten har en mann som ikke titter på andre (foran meg hvertfall). Jeg er ikke det minste i tvil om at han tenner på meg.

Dessuten er ikke utseende det viktigste i min verden.

Men nå er jeg ikke spesielt stor heller da, er normalvektig og ser vel helt ok ut til å ha passert 30 og født et barn.

Jobber dessuten med å få en bedre kropp, jeg trener 2 økter hver dag, og jobber meg sakte nedover mot idealvekta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...