Gå til innhold

Blir dere misunnelige på de som har fin kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det stikker litt i meg av og til når jeg ser på alle veldreide damer der ute...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er sjalu på de med flat mage, men jeg gidder ikke gjøre noe med min..

Skrevet

Jaaaa, spesielt når jeg så godt vet at jeg har en veldig bra kropp under alt spekket.. Men, fettet er kun min skyld, så jeg burde vel ikke surve:p

Skrevet

Jeg blir ikke misunnelig på de som jeg vet har jobbet hardt for den kroppen de har. Men jeg skal innrømme at det hender jeg blir litt misunnelig på dem som kan spise hva de vil og aldri trene, men allikevel se ut som en supermodell. Det er ikke slik at jeg tenker noe stygt om dem, men synes de er veldig, veldig heldige!

Skrevet

begynn å tren davel.

Skrevet

Ikke alt som kan fikses med trening heller vet du...

Skrevet

Stolt av den flotte gravide kroppen min, jeg :) Det burde andre være også!

Skrevet

Ja litt. Skulle gjerne hatt en litt mer "spretten" rumpe.

Trener et par dager i uken og syns magen min er blitt flott, men

har den jelly-butt'en... deverre..

Skrevet

Ikke alle som er gravide heller:)

Skrevet

20:46 : Er ikke alle her inne som er gravid

Skrevet

Jepp. Spesielt når manne sikler etter spretne kvinnekropper som går rett foran oss i trappa på kjøpesenteret.

Skrevet

Har fin kropp, jeg...

Skrevet

JA, d blir jeg. Får syner a`la Ally McBeal.... Samtidig vet jeg så utrolig godt at det kun er min feil at jeg har litt for mye mage, og litt for slapp kropp generelt. Kostholdet mitt er forsåvidt sunt, men trener så og si aldri lenger. Før barna kom trena jeg tre-fire ganger i uka, og når jeg ser bildene fra den tiden får jeg lyst til å grine! Jeg var jo kjempeslank og fin!

Men, det er bare ca. 5 kilo fett og litt oppstramming (+noen rynker) som skiller meg fra de bildene, og slik jeg er nå.... Jeg SKAL begynne å trene, jeg SKAL begynne å tenke på meg selv. NÅ!

Skrevet

Jeg er ikke misunnelig- har trent hardt for å komme tilbake etter to barn og ser i dag ut bedre enn jeg gjorde før jeg ble gravid med nr 1 :)

Skrevet

Jepp, men bare fordi jeg hadde så superfin kropp selv før jeg fikk barn!! Jobbet som modell og greier.

Nå har jeg fleskemage og cellulitter, og altfor liten viljestyrke til å gjøre noe med det!! Argh!

Skrevet

Hadde ikke vært meg imot å tatt litt fra bredda og lagt det til i høyden;)

Skrevet

Ja.

Jeg blir misunnelig på damer med timeglassfigur, skikkelig kvinnelige former.

Er tynn, puppene mine er bittesmå(hadde håpet de skulle bli litt større da jeg fikk melk i dem, men dengang ei).

Treningen gir meg selvsagt litt bulker her og der pga økt muskelmasse, men er passe lei av å høre at jeg ser skral ut.....

Men er det ikke slik at man alltid vil ha det man ikke kan få? Gresset er grønnere på andre siden av gjerdet osv... ;)

Skrevet

ja jeg blir veldig misunnelig. Skulle ønske jeg var slank og fin. Men om det skulle interessere noen så har jeg veldig fine pupper til tross for resten haha.

Skrevet

Ja! Uansett hvor mye jeg trener og spiser sunt får jeg liksom ikke den kroppen jeg ønsker meg. Er kjempemisunnelig på de som er slanke, men samtidig har former som pupper og sprettrumpe....jeg er bare tynn, jeg, og føler meg mer som en ti år gammel gutt enn en dame på over 30:-(

Skrevet

Ja jeg blir veldig misunnelig.

Men viljen er nok den som har mest vondt, for å begynne å trene har jeg ikke orket. Men når 3 er født og jeg er ferdig med barnefødsler skal jeg virkelig ta tak i det. Har en flott figur under alt ekstra.

Jeg unner virkelig det å ha en fin kropp, når de har trent seg til å få den.

Men damer som spiser skikkelig usunn mat, aldri trener, og ser helt lik ut etter en graviditet som før og som har som hobby å prate nedlatende om kvinner med litt for mye her og der - unner jeg ikke å ha en fin kropp.

Skrevet

Jeg er ikke misunnelig på de med fin kropp.Jeg er småfet,men kler det. De super slanke topp trente med fine pupper har stort sett kjøpt dem, og mine pupper er naturlige. Jeg trener ikke,men liker å gå turer.Så formen er ikke dårlig selv om jeg er overvektig.

Jeg har en sterk psyke, og er sikekr på meg selv, så dette kropp greiene bryr meg ikke

Skrevet

Litt misunnelig blir jeg, føler selv jeg har en ganske ok kropp ifht at jeg har vært ganske feit før. Men jeg miunner de med fast rumpe, fine lår, faste pupper og ingen strekkmerker eller appelsinhud.

Også hater jeg alle kvisene jeg alltid får på ryggen :/

Skrevet

Nei jeg blir ikke misunnelig på de som har en flott kropp, for det har jeg selv. Men skulle gjerne hatt litt mer flesk på kroppen:) Jeg misunner heller de som har en sterk psyke, for det har ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...