Gå til innhold

Ungen kommer når den kommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, hvor gammel er du, 11:01? Mener du at unger er det bare dyr som får, eller at unger er store babyer? Uansett er en unge et synonym for barn, og barnet kommer når det kommer.

Og noen må settes i gang, ja, men det betyr vel ikke at litt ekstra utflod må granskes i mikroskop og diskuteres i nye tråder på et nettforum?

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikkert en av dem som maser mye, men jeg maste ikke noe særlig før jeg begynte på overtid. Jeg er bekymret over å gå på overtid fordi man hører så mye rart om at det er stor risiko å gå slik. Digre barn, bæsj i fostervannet, fosterdød osv. Det er skikkelig skummelt!!

Jeg synes også det er mye bedre å bruke forumet til å klage på istedet for å være ei skikkelig heks mot dem rundt meg!!

Et tips til dere som ikke takler mas og analysering av slimpropper, vannavgang, kynnere, utflod osv: Hold dere unna 3 tri! Det er jo stort sett dette alle innleggene handler om uansett!!

Skrevet

He he, hvor tror du det kom fra?

Skrevet

Jeg synes også det skal være lov å klage for dem som er plaget mye, eller rett og slett drittlei uten noen annen grunn, uansett om de er tre uker før eller tre uker etter termin. Selv har jeg vært dritalei lenge.

Men det jeg reagerer på er folk som begynner med diverse kanel, sex og klystér osv for å sette i gang fødselen FØR terminen... Jeg synes barnet skal få være der inne til det er ferdig utviklet og klar for å komme ut selv, når det er før terminen! Det er nesten litt sykt at man vil at barnet skal komme ut FOR tidlig......

Etter termindato synes jeg imidlertid saken stiller seg helt annerledes i forhold til diverse kjerringråd og/eller lege-igangsettelse.

Skrevet

Joda, de gjør den. Men jeg har forståelse for at folk har behov for å sutre litt, for de siste ukene er virkelig ikke bare hyggelige! Derimot har jeg lite tro på allskens urter og sånt...

Skrevet

du er skikkelig drittkjerring du HI

la de på 3trimester klage og lure på om det nærmer seg fødsel.

buhu, jeg må lese om folk som klager buhu, stakkars meg.

dumme dame. det er deg det HI

Skrevet

Jeg forstår GODT gravide som er drittleie. Ikke sååå kjekt med beggenløsning, vond rygg og kvalme. Og ikke får du noe særlig med søvn på slutten heller. Så ja i slutten på graviditeten vil du bare få ungen ut og bli ferdig med hele greia!!

Det er heller ikke spesiellt gøy med alle telefoner og sms der nyskjerrige familiemedlemmer, venner og bekjende stadig kommer med det mest klassiske spørsmålet; Kjenner du noe??

Er hellier ikke gøy når tankeløse venner, familiemedlemer og bekjendte kommer og forteller om ALLE de kjenner som har født minst 2 uker før termin!!!

Så jeg forstår godt gravide som er møkkaleie. Selv var jeg heldig og fikk begge mine før tiden. Men ja jeg holdt på og gå på veggene den siste tiden!!

Så Jeg har den aller største medfølelse for mine gravide venner og bekjendet som nærmer seg slutten og ikke minst alle de som allerede er på "overtid"

Skrevet

Dette handler vel ikke om det er lov å være møkklei eller ei, men om man trenger å lage nye tråder hver gang man fjerter for å spørre om det er et tegn på fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...