Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #27 Skrevet 4. mars 2010 18 år, alene med baby 3 mnd, vært alene siden natten hun ble unnfanget Men, har familie og venner her, så har det supert!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #28 Skrevet 4. mars 2010 Føler meg ikke mye tøff. Føler meg som en elendig mamma til tider. Sliten a mating på natta, men likevel så har stemningen blitt så mye roligere i heimen. Jeg lot bf bo her til minste var 4 mnd, siden jeg hadde litt "angst" for å bli aleine. nei jeg gidder ikke gi han den gleden at han skal få bestemme navnet. Men han sakl få ha det som mellomnavn. Har faktisk ikke sendt inn lappen til folkeregistret ENDA! Jeg regner med at ting går seg til etterhvert:-) Herlighet, alene med 5?! Det må jeg si...du er flink. aleine med 3
Mammaen til 2007jenta Skrevet 4. mars 2010 #29 Skrevet 4. mars 2010 er 22år og alene med en jente på 2år. Har vært alene hele veien, kjæresten min gjenom 4år forlot meg under svangerskapet. Elsker å være alenemor, tiltross for et trassete troll som gir meg grå hår;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå