Gå til innhold

Dere som bor i Oslo


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne også tenke meg å henge meg på dere etterhvert :)

Har ikke termin før i slutten av november så uke 12 er litt unna enda, men nærmer seg med stormskritt.

 

Bor på Torshov og har ei jente fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 10+3 i dag, så bare 1 liten uke og 4 små dager igjen!!!!!!Regner med at det blir verdens lengste uke:-)Jeg er med når andre kommer seg over i 2.trimester (hvis jeg klarer og holde meg våken, har blitt fryyyktelig trett de siste dagene, helt forferdelig!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et strålende forslag, jeg er gjerne med. Dvs. på kafé eller trilleturer etter fødselen, i alle fall, for jeg bor i utlandet for tiden og blir nok her til en drøy måned før fødsel. HVIS alt går bra...venter spent på legebesøket i morgen, der jeg forhåpentligvis får bekreftet at blødningen min i forgårs var ufarlig. Ellers vil jeg gjerne si at denne terminklubben er til veldig god støtte og info! Selv har jeg termin i slutten av nov og ligger dermed litt etter mange av dere. Og siden jeg i tillegg er førstegangsgravid, så kan jeg visst ikke bidra med så mange råd selv... Men jeg synes det er fantastisk at så mange av dere bruker så mye tid på å dele deres erfaringer og gi råd til andre! Håper å treffe noen av dere med trillevogn en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo her også, Manglerud. Termin slutten av nov beg av des, så vet ikke helt hvor jeg skal plante poten min:-D

Hadde vært kjempe kos å treffes. Moro m nye bekjentskaper altså.

Dette er mitt andre ( uke 7 nå så håper alt går som det skal). Har en gutt på 5 år, og gleder meg veldig til å fortelle at han skal bli storebror:-D

 

Masse lykke til alle sammen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har også termin helt i slutten av november, så det kan like godt bli en desember baby. Men jeg vil gjerne være med på kafe eller noe annet hyggelig! :-) det skal bli godt å kommer over uker 12 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med. Venter mitt første barn rundt 15. november.. Nærmer meg 2. trimester nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg bor på Lambertseter og har termin 8 november. Vil gjerne være med her. I morgen er det 12 uker for min/vår del. Deilig å tenke på, men tror at bekymringene kommer til å være der på søndag også, og hver eneste dag etter det. :) Høres koselig ut å møtes. Jeg er 30 (veldig snart) og dette er mitt første barn. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes hyggelig ut. Jeg vil gjerne være med:-) Er 10+5 i dag. Håper alt går bra. Var på ultralyd da jeg var 8+2. Så hjertet slå og alt så bra ut, så håper på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta låter väldigt bra! Jag vill gärna hänga på. Bor på Torshov i Oslo och har termin någon gång i mitten av november. Är i vecka 13 + ? nu. Tror jag. He he... man vet ju inte helt. Har fått plats på ABC klinikken, någon annan som ska föda där? Ta gärna kontakt :-)

 

Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Maria/Jenny Maria!

 

Jeg bor for tiden i Bergen, men flytter til Oslo i sommer. Er 13+1 i dag. Har også fått plass på ABC-klinikken :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ett treff etter 17 mai en gang? Jeg er skikkelig ivrig på å få treffe flere i samme situasjon hvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 17 mai høres ut som en god ide :-) Bare å nevne en dato eller fler, så kan vi jo se hvor mange som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med onsdag 26 eller torsdag 27. mai kl 17 et eller annet sted i byen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan alle dager utenom onsdager pga mannens trening og han må jo ta ungene imens :-)

 

Kan hvilken som helst annen dag den uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kan torsdag si fra på det innlegget som heter Oslotreff?

 

Hadde vært koselig om vi ble en liten gjeng :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...