Gå til innhold

Dere som bor i Oslo


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Sist jeg fikk barn hadde vi hatt kontakt gjennom terminklubb her hele svangerskapet, og etter det møttes vi på kafe sammen eller gikk på babykino.

 

Hadde vært koselig om noen av dere vil bli med på det når alt er over og vi har en nydelig baby hver :-)

 

Litt tidlig ute, men ville bare lufte det..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje litt tidlig ja;)

men jeg håper på at alt kommer til å gå bra, og hvis det gjør det vil jeg veldig gjerne være med i en liten oslo gruppe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at alt går bra selv om det er veeeldig tidlig,og er veldig gjerne med i en Oslo gruppe:-)hadde aldri trodd det skulle være sååå skummelt å bli gravid!Tenker jo på det hele tiden...er det sånn i 9 mnd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jeg har jo to barn fra før, men tenker likevel på det absolutt hele tiden, og gjorde det gjennom hele svangerskapet de andre gangene og :-) Tida går utrolig fort, nyt den, det skal jeg gjøre siden dette er sistemann :-)

 

Satser på at alt går bra for oss alle her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så rart, tiden går så sakte nå som man vil forbi de 12første ukene., men ja det kommer nok til å gå fort med en gang man begynner å kose seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var/er med i BIM- gruppe med januar 09 jentene. vi møttes via denne siden mens vi hadde hemligheter i magen og vi har fortsatt mye kontakt :o) så jeg er med i ny gruppe med denne hemligheten i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! Blir gjerne med på treff både før og etter de alle er vel ute :) Var med i april 2008 klubben forrige gang jeg var gravid og vi fant på masse koselig sammen. Gleder meg til å bli kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er gjerne med. Jeg er gravid med mitt første barn, og er veldig spent! Ser frem til å kunne dele bekymringer og spørsmål med dere. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo prøve å få til et møte på kafe eller noe slikt når vi har kommet til uke 12, eller etter ultralyd? Hadde vært veldig koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde hvert kos, etter uke 12kanskje?

hvor i oslo er det folk bor da? jeg bor på frogner, men vi flytter inn i ny leilighet på st.hanshaugen i juli:) det gleder jeg meg veldi til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med etter uke 12 :) Bor på Holmlia, men er innflytter fra Vestfold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Oslo lenger, men på Kløfta som er 20 min unna med bil :-) Har bodd på Holmlia noen år før vi flyttet nærmere familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med etter uke 12 :) Bor på i nærheten av Holmlia, men kan hende jeg flytter nedover mot Ostfold etterhvert - dog langt frem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve møtes en ettermiddag når vi er rundt uke 12? Foreslår feks Fridays på Aker Brygge eller Karl Johan? Der er det plass til mange på et bord :-)

 

Bare rop ut andre foreslag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akerbrygge hadde hvert veldig kos, kommer nok til å være finvær når man kommer til 3´måned;) (tvitvi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen utepils, men vi kan jo kose oss med mye annet godt..hehe.. (Jeg liker ikke alkohol til vanlig heller da, så ikke så stor forandring for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg gjerne på:-) Dette er min første, har mistet før så krysser fingrene for at vi sees etter uke 12:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...