Gå til innhold

Dere som bor i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 10+3 i dag, så bare 1 liten uke og 4 små dager igjen!!!!!!Regner med at det blir verdens lengste uke:-)Jeg er med når andre kommer seg over i 2.trimester (hvis jeg klarer og holde meg våken, har blitt fryyyktelig trett de siste dagene, helt forferdelig!!!)

Dette er et strålende forslag, jeg er gjerne med. Dvs. på kafé eller trilleturer etter fødselen, i alle fall, for jeg bor i utlandet for tiden og blir nok her til en drøy måned før fødsel. HVIS alt går bra...venter spent på legebesøket i morgen, der jeg forhåpentligvis får bekreftet at blødningen min i forgårs var ufarlig. Ellers vil jeg gjerne si at denne terminklubben er til veldig god støtte og info! Selv har jeg termin i slutten av nov og ligger dermed litt etter mange av dere. Og siden jeg i tillegg er førstegangsgravid, så kan jeg visst ikke bidra med så mange råd selv... Men jeg synes det er fantastisk at så mange av dere bruker så mye tid på å dele deres erfaringer og gi råd til andre! Håper å treffe noen av dere med trillevogn en gang :-)

Annonse

Oslo her også, Manglerud. Termin slutten av nov beg av des, så vet ikke helt hvor jeg skal plante poten min:-D

Hadde vært kjempe kos å treffes. Moro m nye bekjentskaper altså.

Dette er mitt andre ( uke 7 nå så håper alt går som det skal). Har en gutt på 5 år, og gleder meg veldig til å fortelle at han skal bli storebror:-D

Masse lykke til alle sammen:-D

• 2 uker senere...

Hei

Jeg bor på Lambertseter og har termin 8 november. Vil gjerne være med her. I morgen er det 12 uker for min/vår del. Deilig å tenke på, men tror at bekymringene kommer til å være der på søndag også, og hver eneste dag etter det. :) Høres koselig ut å møtes. Jeg er 30 (veldig snart) og dette er mitt første barn. :)

Detta låter väldigt bra! Jag vill gärna hänga på. Bor på Torshov i Oslo och har termin någon gång i mitten av november. Är i vecka 13 + ? nu. Tror jag. He he... man vet ju inte helt. Har fått plats på ABC klinikken, någon annan som ska föda där? Ta gärna kontakt :-)

Maria

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...