lille sprelle Skrevet 1. mars 2010 #26 Skrevet 1. mars 2010 bli frisk nok til å kunne begynne å jobbe og kunne kose meg med datteren min annet enn i korte stunder.
Underveis --> Skrevet 1. mars 2010 #27 Skrevet 1. mars 2010 Fin tråd! -mannen kommer hjem om et par dager (vært borte i 3 uker) -jeg begynner i jobb igjen om 1 uke (jeg fikk meg ENDELIG jobb!)
Sylteflesk Skrevet 1. mars 2010 #28 Skrevet 1. mars 2010 Sove lenge på lørdag Quizaften på torsdag Paris i mai :-)
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #29 Skrevet 1. mars 2010 Bursdagsfeiring om 3 uker,påskeferie på fjellet.....gleder meg :)
Trønderbærta Skrevet 1. mars 2010 #30 Skrevet 1. mars 2010 - til kjøkkenet blir ferdig (og resten av oppussingsprosjektet) - til samboeren kommer hjem, om 2 mnd (ja lenge..........) - til påska, og sommeren :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. mars 2010 #31 Skrevet 1. mars 2010 http://prestgarden.blogspot.com/ =D
prekæs Skrevet 1. mars 2010 #32 Skrevet 1. mars 2010 Mildvær. Å få tilbake ett overfylt inngangsparti. Av snø. Å slippe å måke snøen oppover, bare bortover
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mars 2010 #33 Skrevet 1. mars 2010 3D ultralyd om 3 uker Få selvangivelsen (veldig spent) Møte lille babyen vår
ippemo får augustbaby Skrevet 1. mars 2010 #34 Skrevet 1. mars 2010 Ser frem til å bli ferdig med eksamen, til sommeren og til å bli mamma for tredje gang :-)
Ranveig R Skrevet 1. mars 2010 #35 Skrevet 1. mars 2010 Eg gleder meg til: * ...Oslotur med lille på laurdag (besøke tanta, søstera og søskenbarna mine), skal vere vekke ei veke * ...telefon frå legen til lille for å få greie på når vi skal ta eeg igjen (skulle ringe i løpet av veka) * ...vinterferien er over og open bhg er open igjen * ...hyttetur i påsken ...og sikkert mykje anna som eg ikkje kjem på nett no.
thea - M har gull i gulping Skrevet 1. mars 2010 #36 Skrevet 1. mars 2010 Reiser til Barcelona på kjærestetur om 11 dager og det gleder jeg meg masse til, selvom jeg gruer meg til å reise vekk fra datteren min også da. Ellers: ny bil, svar på bhg plass, flytting Gleder meg ikke til: Flytting, hehe;) fagprøve og 3 eksamen
husmus &2 Skrevet 1. mars 2010 #37 Skrevet 1. mars 2010 Hente den nye bilen i morgen. Fødsel i mai og ikke minst vår og sommer!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mars 2010 #38 Skrevet 2. mars 2010 Reise opp til foreldrene mine (som jeg skal gjøre om 2dg), også Vålerenga-kamp i slutten av mars. Det store høydepunktet blir fødselen og endelig få møte lille Jonas! =)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 2. mars 2010 #39 Skrevet 2. mars 2010 sommer, så man endelig får dusj,dass, å vann igjen.......i springen....i huset.......ikke i kjellern
Rampongi Skrevet 2. mars 2010 #40 Skrevet 2. mars 2010 gleder meg til våren, til at snuppa begynner å krype, til å besøke svigers i mai og gleder meg masse til sommervær..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 2. mars 2010 #41 Skrevet 2. mars 2010 Bursdagen min på lørdag, bursdagen til samboeren på mandag og bursdagen til jenta vår i slutten av måneden. Også gleder jeg meg til å få lønning for aller første gang på 2 år!
Mammapudding Skrevet 2. mars 2010 #42 Skrevet 2. mars 2010 Bursdagen til samboern på torsdag og bursdagen til pappa på lørdag, det betyr KAKE og hele familien samlet:) Og så gleder jeg til å få svar på om jeg får jobben eller ikke, skulle få svar i slutten av mnd eller begynnelsen av april:)
sykkelpumpe Skrevet 2. mars 2010 #43 Skrevet 2. mars 2010 Hvorfor skal noen slakte deg? Begynte nesten og gråte av misunnelse (det er vel sånn det blir etter snart seks år uten og være sikker på om man får være på do alene) Er helt desperat etter og kunne reise bort med mannen min, men byggeprosjekt og mangel på barnepass setter en stopper for det:/ Vi er kjempeglad i ungene våre og har det utrolig hyggelig sammen hver eneste helg, som er dedikert til dem og aktiviteter som passer dem, men men jeg og mannen på et hotellrom, vin og uten tanken på hvem som skal stå opp med ungene i morgen, fortoner seg som himmelen akkurat nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå