Gå til innhold

Hva er det neste du ser frem til og gleder deg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på: svar på søknad om bhg plass

ferietur, fest til helga, lønning osv.

For min del er det påska og å få konfirmasjonen til eldstejenta overstått :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UL i neste uke (12.uke), så påskeferie på fjellet og ordinær UL i april =)

Skrevet

bli frisk sånn at jeg kan gå på skolen i curling buksene mine :)

Skrevet

Svar på bhg plass, at snuppis tar sine første skritt, få gjennomført huskjøp og ikke minst SOMMEREN:)

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har ganske mye å glede meg til, men det som kommer først er en ukes ferie i hjembyen min.

Eller. Det aller første er "Alice in wonderland" på fredag! :)

Skrevet

Svar på bhg.plass som kommer denne uka (er helt desperat faktisk)

Bursdagen til sambo 28. mars, for da skal ha få gaven jeg har pønsket ut og snakket med hele slekt hans bak ryggen om.

8. april: Ålesundsturen som er bursdagsgaven! Skal besøke slekta hans der og vise frem Leah som de enda ikke har sett!

Skrevet

Gleder meg til Oslotur om 3 uker, og til sommeren fordi jeg er møkklei kulda + at gutten i magen kommer da :-)

Skrevet

Ks 6 april, slippe bekkenløsninga og bli utslitt bare jeg tenker på å røre på meg.

Skrevet

Det neste jeg ser frem til og gleder meg til er mensen! :)

Skrevet

Og huskjøp! Jikes, for noen uker...

Skrevet

Å bli ferdig med masteroppgaven! Skal levere oppgaven til gjennomlesning om tre uker - og da skal jeg være glad!

Da oppgaven er levert skal jeg kose meg i Oslo med snuppa i en uke, før vi reiser til syden i to uker! (",)

Åhhh, gleder meg!

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Jeg og mannen reiser på kjærlighetstur til praha om en uke... 4 dager uten barn. Ufattelig skummelt, men jeg tror det skal gå bra. Tenker mye på hvordan det går med minste da, men hun er veldig glad i farmoren sin så... Eldste gleder seg masse=)

(Nå blir jeg vel slaktet her, men... Vi trenger VIRKELIG denne ferien)

Skrevet

Jeg ser fram til at de neste 12 timene skal være over sånn at disse grusomme mensensmertene skal være over for denne gang. ;o/ *grine*

Ellers gleder jeg meg til påska, hytteturer og kos, og ikke minst til påska er over og vi skal få pusset opp huset. Gleder meg ikke til oppussinga da, men til det er over. ;o)

Skrevet

Å sove en hel natt uten at barn våkner...

Skrevet

Til 30års dagen min.... for da kommer min søster, og vi har ikke hatt en eneste helg alene siden ungdomms skulen. Og jeg har noen overaskelser til henne her, så hun får kose seg maks den helgen.

Skrevet

-Mannen kommer hjem fra jobb neste uke

-Jeg skal reise ALENE på langhelg hjem til familien neste helg ;)

-Husovertakelse uka før påske

Masse å glede meg til fremover! :)

Skrevet

Til snuppa kommer <3 5 dager til termin.Til vi finner nytt hus ,litt stive priser i område.

Skrevet

Alle gode dager i ventetiden fram mot fødselen (43dager igjen til termin), at snuppa kommer ut, at jeg skal få overskudd til å glede meg over lille gutten min og mannen min (har nesten nok med meg selv om dagen)..

Og til slutt den herlige SOMMEREN!!!

Skrevet

Skal ha fri med 3 åringen min i morgen og se "Den lille muldvarpen..." på trikkestallen :-)

Moren min kommer til helgen, så har barnevakt! Skal trene og treffe venninner på fredagen. På lørdag skal jeg på konsert. Wiiii!

Skrevet

Gleder meg til å få baby ut, er 3 uker til termin. Klarer ikke å glede meg til noe som er nærmere akkurat nå da jeg er helt utslitt hele tiden og vil så gjerne finne på ting med jenta mi og samboer, men orker ingenting.

Skrevet

Påskeferie, deretter å få ut nr 3, så er det sommerferie :) Jada, glad i ferie! Nevnte jeg at jeg kommer rett fra vinterferie? :D

Skrevet

å gå opp å brette dyna godt rundt lille snupp, stå opp imorgen til nok en fantastisk dag, gå på jobb til fantastiske kollegaer og få til flere positive endringer i livet til folk, komme hjem til min fantastiske lille snupp igjen...

Ingen store ting framover men gleder meg mere og mere over de små ting i hverdagen...

Skrevet

Påska!!! Vi skal på tur alle sammen i 12 dager. Ellers gleder jeg meg til morgendagen. Gutta har vinterferie, og vi skal kose oss hjemme i sluddet.

Skrevet

Våren (at snøen fosvinner) og 2 uker på Mallorca med gutta til sommeren :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...