Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #27 Skrevet 28. februar 2010 ja når man skal skrive formelle brev så, men jeg snakker om å skrive på sms,msn osv og da bestemmer man selv hvordan man vil skrive.Og jeg velger dialekt. Og jeg skriver ikke nynorsk, men dialekt, derfor bruker jeg hær hi
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #29 Skrevet 28. februar 2010 HI er ihvertfall ikke den som har det teiteste innlegget i denne tråden... Himmel som folk skal henge seg opp i ting da.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #30 Skrevet 28. februar 2010 Ja, ja, hvis du vil oppfattes som enkel så kjør på!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #31 Skrevet 28. februar 2010 Takk for det:) Jeg er helt enig med deg der, gitt. Ok mulig jeg formulerte meg feil i starten på denne tråden, men å henge seg så opp i et ord..er det mulig..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #32 Skrevet 28. februar 2010 hehe ja huff jeg er bra enkel:P nei og nei:P ok helt i orden for meg at du oppfatter meg som enkel. Er vel bedre enn å være vanskelig:P
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #33 Skrevet 28. februar 2010 Bedre å være vanskelig enn enkel. Jeg regner med du forstod at enkel, i denne omgang betyr "litt dum"?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #34 Skrevet 28. februar 2010 Hæ betyr armé, IKKE armè. Skal man kritisere, så burde man gjøre det rett!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #37 Skrevet 28. februar 2010 kan vel kanskje diskuteres hvem som er "litt dum" til tider.. Er man dum fordi man skrev et ord i starten på dialekt? Ja da er det ikke rart det er mange dumme folk i denne verden..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #38 Skrevet 28. februar 2010 Ok, neste ord, da (det er mange å ta av) FÆRLT!!! Hvordan i all verden forklarer du denne skrivemåten, da???
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #39 Skrevet 28. februar 2010 Glemte du å lese ordet "fremstår". Du fremstår som enkel, skriver den anonyme. Nøkkelordet her er, fremstår. Forresten, hvorfor skriver du ikke "ær" i stedet for er? Å skrive på dialekt får deg til å fremstå som enkel.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #40 Skrevet 28. februar 2010 HI skrev ikke et ord i starten på dialekt. Hun skrev hele innlegget på et uforståelig "viskriversomvisnakkerspråk" som ikke ga noen mening overhodet og kun tjente til å fremstille HI som lettere hjerneskadet.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #41 Skrevet 28. februar 2010 Beklager. Rettelse, ordet var ikke fremstå, det var oppfattes. Potato potato.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #42 Skrevet 28. februar 2010 Forklaringen er vel en trøtt unge i norsktimene for noen år siden?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #43 Skrevet 28. februar 2010 jeg skriver ikke ær rett og slett fordi det ikke er en del av dialekta mi. my good det er mye glupe damer hEr i kveld du..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #44 Skrevet 28. februar 2010 Sier du er, rett frem, som Er? Det er merkelig, noen som sier Er har jeg aldri møtt tror jeg. En som sier Æ om seg selv, men sier Er, nei det får du meg ikke til å tro.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #45 Skrevet 28. februar 2010 hjelpe meg..er det virkelig mulig?? Ja det er liksom ikke måte på hva man blir "stemplet som" hvis man skriver et ord feil.. hjerneskadet faktisk.. gjør deg selv og alle oss andre en tjeneste. Skaff deg et liv.Du er nok ikke så perfekt som du skal ha det til selv. Og bare så det er sagt: jeg er IKKE hjerneskadet..vet ikke helt med deg da..NOE må jo være galt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #46 Skrevet 28. februar 2010 Ja, det er en PINLIG stavefeil. Den får deg til å fremstå som mindre lur, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå