Gå til innhold

hallo...??kjenner jeg deg??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja når man skal skrive formelle brev så, men jeg snakker om å skrive på sms,msn osv og da bestemmer man selv hvordan man vil skrive.Og jeg velger dialekt.

Og jeg skriver ikke nynorsk, men dialekt, derfor bruker jeg hær

hi

Skrevet

HI er ihvertfall ikke den som har det teiteste innlegget i denne tråden...

Himmel som folk skal henge seg opp i ting da.

Skrevet

Ja, ja, hvis du vil oppfattes som enkel så kjør på!

Skrevet

Takk for det:)

Jeg er helt enig med deg der, gitt.

Ok mulig jeg formulerte meg feil i starten på denne tråden, men å henge seg så opp i et ord..er det mulig..

Skrevet

hehe ja huff jeg er bra enkel:P nei og nei:P

ok helt i orden for meg at du oppfatter meg som enkel. Er vel bedre enn å være vanskelig:P

 

Skrevet

Bedre å være vanskelig enn enkel. Jeg regner med du forstod at enkel, i denne omgang betyr "litt dum"?

Skrevet

Hæ betyr armé, IKKE armè. Skal man kritisere, så burde man gjøre det rett!

Skrevet

kan vel kanskje diskuteres hvem som er "litt dum" til tider..

Er man dum fordi man skrev et ord i starten på dialekt?

Ja da er det ikke rart det er mange dumme folk i denne verden..

 

Skrevet

Ok, neste ord, da (det er mange å ta av) FÆRLT!!! Hvordan i all verden forklarer du denne skrivemåten, da???

Skrevet

Glemte du å lese ordet "fremstår".

 

Du fremstår som enkel, skriver den anonyme. Nøkkelordet her er, fremstår.

 

Forresten, hvorfor skriver du ikke "ær" i stedet for er?

 

Å skrive på dialekt får deg til å fremstå som enkel.

Skrevet

HI skrev ikke et ord i starten på dialekt. Hun skrev hele innlegget på et uforståelig "viskriversomvisnakkerspråk" som ikke ga noen mening overhodet og kun tjente til å fremstille HI som lettere hjerneskadet.

Skrevet

Beklager. Rettelse, ordet var ikke fremstå, det var oppfattes. Potato potato.

Skrevet

Forklaringen er vel en trøtt unge i norsktimene for noen år siden?

Skrevet

jeg skriver ikke ær rett og slett fordi det ikke er en del av dialekta mi.

 

my good det er mye glupe damer hEr i kveld du..

Skrevet

Sier du er, rett frem, som Er?

 

Det er merkelig, noen som sier Er har jeg aldri møtt tror jeg.

 

 

En som sier Æ om seg selv, men sier Er, nei det får du meg ikke til å tro.

Skrevet

hjelpe meg..er det virkelig mulig??

Ja det er liksom ikke måte på hva man blir "stemplet som" hvis man skriver et ord feil..

hjerneskadet faktisk..

gjør deg selv og alle oss andre en tjeneste. Skaff deg et liv.Du er nok ikke så perfekt som du skal ha det til selv.

Og bare så det er sagt: jeg er IKKE hjerneskadet..vet ikke helt med deg da..NOE må jo være galt.

 

Skrevet

Ja, det er en PINLIG stavefeil. Den får deg til å fremstå som mindre lur, rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...