eggstokk Skrevet 26. februar 2010 #26 Skrevet 26. februar 2010 jeg har tatt alle grønnsaksrestene og lager hjemmelaget lapskaus.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #27 Skrevet 26. februar 2010 lapskaus er godt, har godt lapskauskjøtt i fryseren, kanskje jeg må ta opp og lage det i morgen:)
Lillesnuppis Skrevet 26. februar 2010 #30 Skrevet 26. februar 2010 Tyrkiske kjøttboller, ris, salat, hvitløks rømme, tomatsaus og potetbåter. Det er jammis det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #31 Skrevet 26. februar 2010 SpagBol En stor grov hakket løk To grov hakkede fedøse hvitløk En paprika Etter de er glatte brun en kjøttdeig oppå To bokser med grovhakkede tomater En halv parmesan Salt og pepper Barilla gul tagliatelle Er godt med salat til også, men det blir ikke i dag. Ettersom jeg ikke skal på butikken og ikke har noe i hus. Helt super kjapp og billig mat. Har
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #32 Skrevet 26. februar 2010 Nå står laksen og koser seg i ovnen, mens potetene koker. Argurksalaten er ferdig og jeg kjenner at jeg begynner å få vann i munnen. Dette er favorittmaten til datteren min, og delvis min..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. februar 2010 #33 Skrevet 26. februar 2010 samboeren min holder på å lage taco nå meg å vesla sitter åkoser oss og venter, nam nam
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. februar 2010 #34 Skrevet 26. februar 2010 Hotte (så det brenner i munn )kyllingklubber og dip .
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #35 Skrevet 26. februar 2010 Holder på og lage hjemmelagede hamburgere med ovnsbakte poteter og salat, det er skikkelig godt;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå