Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget italiensk pizza med italiensk salami, oliven og cherrytomater.

Skrevet

pizza! ferdigkjøpt bunn,pizzasaus, godt stekt karbonadedeig, oliven, fersk mozarella, litt soltørket tomat i olje og hjemmelaget pizzakrydder, nam nam!

Skrevet

Marinert kyllingfilet, salat og ris :)

Skrevet

Jeg sitter her som et slakt med bihulebetennelse så det er mannen som styrer hele balletten i dag..

Regner med at etter å ha jobbet full dag, hentet ungene, vært på butikken og på apoteket etter medisiner til meg snekrer han sammen noe enkelt som løvstek, pommesfrites og salat. Enkelt og lettlaget samtidig som ungene elsker det :)

Skrevet

Innbakte scampi fra kinarestauranten, nydelig:-)

Skrevet

hjemmelaget mousaka og gresk salat

Skrevet

hmmm, takk:) heller mot pizza tror jeg:) må snakke med mann-brann:) han som må handle...

Skrevet

Stekt ørret, poteter, rømme, agurksalat og smeltet smør med gressløk. :)

Skrevet

åh, nesten så jeg sikla i tastaturet her... Selvfisket ørret eller? nr 2 her eeeelsker ørret, faktisk eneste fisken han spiser:)

Skrevet

Hehe. Nei, vi kjøper "fersk" fisk på butikken. Men selvfisket er selvfølgelig best! :)

Skrevet

Må ta meg en tur innom fiskebutikken i morgen:) Der har de fantastiske fiskekaker og må kjøpe ørret:)

Skrevet

Her i huset er vi ikke helt enige i dag.. Det står mellom taco (i pita), hjemmelaget pizza og hyrdepai :-)

Skrevet

Reker med tilbehør...:) til kvelden..

Reker,avokado,rødløk,aioli,sitronpepper,majones,sitron,dill,salat osv :o)

Skrevet

Mmmm, fiskekaker. Det må vi ha en dag til uken.

Skrevet

Hva er hyrdepai?

Taco i pita er godt da.

Men kan jo komme med ett tips jeg også:

*Crispy chicken (får kjøpt sånn kit) da må du ha kyllingfilet og creme fraiche utenom.

*Enchilladas, også kyllingfilet utenom kit`en

Skrevet

Hyrdepai er en rett med mange navn, så du kjenner det nok som noe annet.

Du tar potetstappe, kjøttdeig, grønnsaker og tomatpure i en ildfast form og strør ost over. Så setter man den i ovnen til osten er smeltet og så er den ferdig! Kjempegodt :-)

Skrevet

Hjemlaga lasagne.. Det er så godt ,nam nam.,.,Må bare si ifra hvis du trenger en oppskrift.. Lykke til...

Skrevet

Sann uten å kjøpe sann pakke på butikken? Hvordan lager man det?

Skrevet

Entrecote av lam, risotto med sopp og asparges, og rødvinsaus.

Skrevet

Ja akkurat... den retten kjenner jeg som "Brennende Kjærlighet" :-)

Skrevet

Her reiser mange i forskjellige retninger i dag, så jeg baker horn fyllt med ost og skinke. Lett middag å spise i bil ;)

Skrevet

Hahaha! Seriøst? Selvsagt kan en lage lasagne uten pakkene fra butikken.

Kjøp plater, lag kjøttsaus som du liker den med kjøttdeig, grønnsaker, tomatpure, krydder, litt vann etc.

Så lager du en ostesaus, på samme måte som du lager hvit saus, bare ta litt ost oppi.. Så legger du det lagvis oppå hverandre med ost på toppen.

Skrevet

tussimor... Hvis du har lyst til å dele oppskrift på hjemmelaget lasgne tar jeg gjerne imot :) Hadde vært så morsomt å kunne laget ordentlig hjemmelaget mat, istedenfor posemat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...