Gå til innhold

HCG nivå???


kyllingen:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, nei.. ikke misforstå meg :) Tror min hcg er syyykt høy faktisk.. er det to tro ? hehe.. du har jo fin stigning og tatt over flere dager :) All is well, skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okei;)

Kanskje du har to på vei, ja??? Det hadde vært moro!

Skal du på UL snart eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tidlig ul neste tirsdag, 9/3 - blir spennende :) Tror det holder lenge hvis det bare er èn der inne..hehe.. Du skal vel gjerne også på tidlig ul ? siden du også er blitt fulgt så fint opp med blodprøver og sånn ..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det blir spennde:) Da må du si ifra hvordan det går, og om det kanskje er to??

 

Ja, jeg skal på UL i morra, og er veldig spent!! Men gruer meg veeeldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert kjempebra skal du se :) Virker som du får fin oppfølgning, og det er kjempebra. Jeg fikk ikke tidlig ul på sykehuset, selv om det har tatt 4,5 år å få det til å klaffe med andremann her nå.. Så legen min har måttet henvise meg til gynekolog - litt drøyt syntes jeg.

 

Masse, masse lykke til i morra du da :) Håper og regner med vi får høre/se her hvordan det har gått. Tvi-tvi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for snille ord:-) Håper på det beste, men er forberedt på det værste. Skal selvfølgelig skrive hvordan det går;)

 

Jeg føler meg veldig heldig som har møtt på så forståelsesfulle mennesker som har tatt min bekymring på alvor.

Jeg forstår ikke hvorfor sykehuset er så "gniene" på å ta en tidlig UL. Det må jo være best for psyken til oss gravide og få avkreftet eller bekreftet at alt er bra! Jeg unner ingen å gå med den slags bekyringer!

 

Skrives i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk det ikke veien for oss denne gangen heller da...

Gyn. så bare en tom plommesekk. . skal på sykehuset i morgen for enten utskraping eller få piller som setter i gang aborten.

Er så utrolig lei oss nå:(

 

Når det først er så ille, er det noen som har erfaring? Hva er best, utskraping eller piller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, LilleVing....

 

Føler meg deg så veldig nå, vet akkurat hvordan du har det, sender en varm og trøstende klem fra meg.

Vi mista jo for 7 mnd siden og det er min første MA, fosteret døde i 6+0 og kroppen ordna ikke opp selv, så vi måtte ta en utskraping. Jeg hadde fått to historier fra nære venninner som hadde fått pillen, og de hadde ikke no positivt og si om den, så jeg forlangte en utskraping. Da var det hele over på et blunk, hadde ingen smerter etterpå, trengte ikke å ta en paracet en gang. Blødde i 4 dager og så var jeg helt fin igjen. Så jeg ville nok anbefalt det, men da har jeg jo ikke vært igjennom pillen selv...men veldig ofte klarer ikke pillen og få ut alt, og da må du allikevel inn til en utskraping etterpå...så jeg vet ikke jeg. Ønsker deg lykke til uansett valg, og håper du snart er tilbake her inne.

 

Stooooor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, så leit Lille Ving!

Beklager jeg ikke så denne før nå. Jeg håper du får utskrapning og ikke piller. Medisinsk abort med piller er iallefall min aller aller verste opplevelse gjennom tidene....men noe sykehuset gjerne tyr til, så slipper de å ha deg liggende der....

Dette var veldig trist...håper du får mye trøst og støtte!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord sunshinebaby og snupis:)

Jeg har nettopp kommet hjem fra sykehuset hvor det ble en utskrapning., noe jeg er glad for etter å ha hørt mye negativt om pillene.

Jeg føler meg utrolig tom og trist, men alikevel, nå er det værste over og vi er nødt til å se fremover.

Håper også jeg kommer tilbaake her snart!

 

Lykke til til dere, kommer nok til å følge dere her inne for å se hvordan det går:)

 

Nå skal jeg bare være hjemme sammen med min kjære å være lei meg så lenge jeg vil, før jeg skal tilbake til normalen igjen.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vondt av deg nå, Lille Ving, for jeg vet du har det helt jævlig...uff og uff - skulle gjerne kunnet gi deg en klem. Hadde selv MA i november - fy f......en tristere opplevelse finnes ikke... Lettere å takle en SA (har hatt 3) selv om det også er svært smertefullt og vanskelig.

 

Grin, vær lei deg og få det ut...flott at du klarer å se framover og jeg håper virkelig du lykkes og kommer tilbake på 1. trimester asap!!! Når det først skulle være så gale så er jeg glad for at du fikk utskrapning og slapp pillene....kunne hatt en grusom utredning om den opplevelsen, men tror jeg skal unngå det her på forum...

 

Skjønner deg kjempegodt om du trekker deg litt fra bim-sidene en periode...var helt nødvendig for meg - ble nærmest en besettelse og en psykisk belastning... Kjente det bare plutselig at nok var nok... Hyggelig om du stikker innom iblant likevel - vi skal ha deg med oss i tankene :)

 

XXXXXXX fingrene for at det snart er din tur!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så synes jeg du er tåpelig. Du ser da at tallene vokser, og du er fint innenfor normalen, så hva er det du bekymrer deg for? Er barnet dødt så produserer du da ikke mer HCG for pokker! Jeg skal si deg det at det er MYE mer farlig at du går å bekymrer deg for sånne ting som er heeeeelt unødvendige, når du egentlig VET at alt er bra. Du blør ikke, tallene stiger, og du vet at du er gravid. hva er det du fornekter?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bare øvre del, beklager. Huff, jeg er så lei meg på dine vegne---- Feller tåre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!!!!!!

Jeg håper du feller en tåre for din egne stupide holdning og tar lærdom av dette, Anonym!

Slike bestialske innlegg trenger vi absolutt ikke her inne - og så uten å gidde å lese hele tråden da....!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...