Gå til innhold

Noen som har symptomer?


veca'sbaby

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg vært fryktelig svimmel når jeg står opp.Har aldri vært det før nå.Normalt eller er det noen vitaminer jeg burde ta?(tar folat,omega 3 og c-vitaminer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner på 6 uke nå.(første gang jeg er gravid) Mine symtomer er veldig ømme og store bryster med stikking innimellom, stikking i underlivet. jeg har vært forkjøla siden mandag, så det er litt vanskelig å si hva som er forkjølelse og hva som er graviditetssymtomer. Men jeg har de siste 2 dagene plutselig begynt å fryse så veldig, og får gåsehud over hele kroppen, men er ikke kald. også går det over. Vet ikke hva det er, men jeg tviler på at det er feber. Har også fått vondt i hodet. i natt fikk jeg ikke sove pga frysing og hodepine.

 

Noen andre som fryser? ;-) kan vi som er gravide ta smertestillende? Igår var jeg også veldig svimmel. men ikke idag.

 

Jeg er litt redd når jeg kjenner stikking i underlivet, er så redd for at jeg skal begynne å blø. fr det kjennes nesten ut som sånn stikking i forbindelse med mensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillejosefine: jeg har også vært litt svimmel, og kjent frysninger.

Du kan ta Paracet som smertestillende, hvis d skulle være nødvendig.

Når d gjelder stikkingene har jeg blitt fortalt at det er ligamenter mm som beg. å strekke på seg for å gjøre plass til livet som gror.

 

Masse lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fælt til frysninger også. må kle på meg for å ikke fryse, nå jeg skal legge meg... ;) litt spesielt...

 

Takk for svaret. Har hatt veldig vondt i hue i dag, men paracet hjelper stort sett ikke, så da får man bare ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er første gang jeg er gravid, så er spent på hvilke symptomer som vil dukke opp. Har hatt en merkelig følelse på tunga siden litt før jeg testet positivt. Litt metallaktig. Noen fler som har opplev dette? Ellers er det en del murring i brystene og svimlebyger. Og i dag har jeg tatt til tårene tre ganger...så mannen er spent på hvordan dette skal bli ;-)

Lykke til alle sammen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg er gravid ville jeg trodd jeg var i overgangsalderen..fryser og har gåsehud i ene øyeblikk og i neste er jeg kjeeempevarm!var kvalm 3 dager og har ikke kjent noe de 2 siste dagene...rart...syns dagene snegler seg avgårde, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente til uke 12 med å si noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner heller ikke hvordan man skal klare å vente i 12 uker før man sier noe... Jeg ar vært kvalm i en uke, men nå har det blitt borte! Blir jo nesten bekymret hvis man ikke skal være mer kvalm??? var kjempe kvalm med mine to første, så synes det er litt underli at kvalmen plutselig skal gi seg... Men det kommer vel sterkere tilbake regner jeg med...

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 6.uke og jeg har foreløbig ikke voldsomt kraftige symptomer, bortsett fra veldig klar og tydelig test. Jeg er riktig nok veldig tissetrengt, har ømme bryster og litt lav terskel når det kommer til tålmodighet.. Har to barn fra før, der jeg var fryktelig kvalm og trøtt med første, og bare litt uggen med brekninger med andre. Er veldig spent på hvordan det blir denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...