Gå til innhold

Noen som har symptomer?


veca'sbaby

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått symptomer enda, om de venter på å finne ut eller vet de er gravide? :)

Moro å følge med hva andre har, da!

Meg selv har bare en tror jeg.. kanskje to... er veldig trøtt!!

Og kanskje en smule sår på brystvortene! Men om det er tilfeldig.. Hvem vet?

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært skikkelig TRØTT i det siste, kvalm (lå hele torsdag forrige uke å spydde - kan være et uskyldig tilfelle av spysyken som hele bygda her har hatt hver sin gang) den siste uka.. Har ikke hatt matlyst. Men nå har det jaggu dukket opp et nytt symptom (?) Er så fantastisk vond i høgre side, det stikker/svir noen inni granskauen. Det har også ved noen tilfelle forplantet seg til ryggen. Men har ikke merket noe av ømhet i brystene eller noe i den slags dur:) Er bare 8-9dpo. Noen andre som kan skilte med de samme "problemene"? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og er utrolig kvalm døgnet rundt! Og sinnsykt trøtt! Men ellers er formen bare bra :-) En del stikkinger både i brystene og i underlivet. Er ca 4 uker på vei nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HÅPER jeg er gravid med nummer 4, har IKM 01.03. Den siste uken har puppene blitt mer hovne og ømme for hver dag, men i dag kjennes de mindre hovne og ømme ut :o(. Fått anfall av veldig tretthet også.

 

Blir gal av denne symptom-letingen!!!

Ønsker så sterkt å bli gravid kjapt igjen etter SA i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte etter en svak positiv test i går (men som ble veldig positiv i dag mårrest) kjent stikninger i underliver samt i puppene i natt. Puppene er også ømme og støle. Ellers ingen andre plager, bortsett at jeg fryser hele tiden. Prøver å trene slik at jeg holder meg unna mest mulig problemer....får se om det hjelper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt annerledes apetitt, men ikke sånn veldig kvalm.. bare litt av og til, men jeg har lyst på lite mat på morgenen... Jeg bruker å våkne av at jeg er sulten, så dette er utrolig merkelig! Jeg har kanskje litt ømme bryster, men det er minimalt... ingen stikkinger, men jeg har vondt i korsrygge.. slik at jeg må endre stilling hele tiden når jeg sitter, og føler jeg blir fort "sliten" i ryggen.. men det kan jo være andre ting seff... har kjøpt en pakke med to tester, som står klar på baderomshylla.. men jeg skal spare de så lenge som mulig, har IKM 1. mars... så får se om jeg klarer å vente så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg selvsagt begynt å få urolige ben jeg nå da.. Måtte jo få det tilbake.. hehehe.. Utrolig slitsomt hver gang en skal sove, men jaja..

Det er nå ikke et symptom i seg selv, men har også fått murringer i magen, som om mens skal komme hvert øyeblikk.. og det skal den jo ikke HELT enda.. (håper ikke den kommer heller:P)

 

Gleder meg sykt til å kunne teste! Vår 5 pp, så er jo spent! Hatt en SA og en kjemisk graviditet også. Nå er det på tide det går fint syns jeg;)

Men er ved godt mot!!

Moro å høre deres symptomer! Er så artig å sammenligne og sånn!

Keep it coming, mama's!! :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten konsstant sulten (ca annenhver time må jeg spise), men klarer ikke å spise spesielt mye. Er dessuten veldig vanntørst og må fly på do hele tiden. I tillegg er jeg veeeldig trøtt på morgenen, har urolige drømmer og har nå to dager på rad vært kvalm om ettermiddagen.

 

Dette er ting jeg ikke begynte å tenke over før i går, da jeg testet og det var positivt! Men det skal sies at i tillegg til IKM på tirsdag, var det ettermiddagskvalmen samme dag som fikk meg til å tenke på å teste i det hele tatt.

 

Termin 2.november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt i går, og har hatt ganske mange symptomer i nesten 2 uker. Synes egentlig det er rart at jeg har hatt symptomer så lenge, for det kan virke som de kom bare 3-4 dager etter eggeløsning (da jeg tror jeg hadde eggeløsning).

 

Symptomer jeg har hatt er stikkinger/murring i eggstokkområdet, hvitaktig utflod, ømme og "hovne" brystvorter, sure oppstøt og kvalme, smerter i korsrygg, svimmelhet, og ekstrem tretthet. Denne trettheten har vært veldig denne uka, så jeg har vært sykmeldt fra jobb denne uka fordi jeg ikke orker en ting.

 

Nesten så jeg begynner å lure på om jeg er lenger på vei enn 4-5 uker som jeg antar, siden symptomene kom så tidlig. Skal ikke til legen før 15.mars, så frem til da får jeg bare gå å lure.

 

Testet meg som sagt i går, men det har ikke helt gått opp for meg enda. Mannen min har vært bortreist en uke, og kommer hjem igjen i morgen. Det har vært en pine å gå med dette alene (noen få veninner vet om det, og takk for det -ellers hadde jeg blitt gal). Mannen min vet om det, men vi har ikke hatt mulighet til å kommunisere annet enn via mail fordi han er i utlandet.

 

Føler jeg går litt i "svime" og ikke helt skjønner hva som skjer med kroppen min. Det var veldig ønskelig og planlagt, men jeg klarer ikke helt å tro at det virkelig er sant.....Flere som føler slik ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg er 4 fullgåtte uke i morgen. Testet svakt positivt på søndag og mandag. Onsdag testet jeg med digitaltest og fikk det endelig svart på hvitt: Gravid 1-2. Altså 1-2 uker siden bf.

 

Jeg har hatt symptomer i minst 11/2 uke nå. Mye menslingnende smerter. Oppblåst i mage, smerter i korsryggen, og "trykk" nederst i magen, og smerter i og rundt skambenet.

 

Har ikke gått opp for meg heller dette her...Er så fantastisk når det skjer noe man har ønsket seg lenge.

 

Hvorfor ble jeg gravid denne måneden og ikke forrige? Forrige måned gjorde vi alt riktig, mens denne måneden var jeg sikker på at jeg ikke var gravid fordi vi hadde bare sex en gang og det var ikke rundt eggløsning. Skjønner det ikke. Men utrolig deilig uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker på vei...og har mange symptomer: positiv graviditetstest, hodepine, stikninger nederst i magen...spesielt hvis jeg strekker på meg, hovne og vonde bryst, må tisse mye, treg mage, oppblåsthet, sure oppstøt på kveldene, distre, forvirret, glemsk, veeeldig trøtt og sist men absolutt ikke minst: store hormonforstyrrelser...gråter altfor lett!

 

Problemet er at jeg har hatt 2 sa etter hverandre veldig nylig...begge to var i 6.uke....jeg er nå i uke 5, så da kan dere tenke dere hvor bekymret jeg er for at det skal skje på nytt igjen snart...huff...

 

Ønske dokker alle lykke lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 5, og de siste par dagene har symptomene blitt kastet på meg. Stuptrøtt, skikkelig mensvondt, treg mage, kvalme og voldsom halsbrann. Jeg har ikke en gang orket å ta en test, for jeg er ikke i tvil... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har absolutt ingen symptomer, veldig merkelig siden jeg hadde det tidlig med de to andre. Nesten så jeg begynner lure at noe ikke stemmer..

 

Men, satser på at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bekkenløsningssmerter 2 dager før jeg tok graviditetsstesten. Ikke veldig vondt, men nok til at jeg lurer veldig på hvordan dette svangerskapet blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rett og slett sint,sur og har fått veldig kort lunte (noe som er veldig uvanlig for meg, har aldri hatt et snev av pms engang...)og er bare 2 uker på vei...skal bli gøy de neste 38 ukene hvis det holder seg slik!(og hvis alt går bra...bank i bordet!)Ellers ingen symptomer, derfor er det vanskelig å "tro på det" ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer har jeg nok av. Jeg er kjempe irritabel, blir sur og irritert på alt og ingenting. kan være stor i kjeften mot de som irriterer meg uten at jeg egentlig mener det (jeg er egentlig veldig sjenert og rolig jente). Har hatt ømme bryster+brystvorter. Har sikkert spist flere kilo med godter og sjokolade, blir ikke lei av det, så matlysten mangler ikke. Får syreoppstøt (sikkert av all den spisingen). Er oppblåst i magen, som om jeg var gravid i 5 mnd. Er utrolig trøtt og sliten, orker ingenting. Ellers så går jeg rundt her hjemme å pines med å ikke kunne fortelle dette til noen.

 

Jeg var egentlig helt sikker på at jeg er gravid før jeg tok testen, det e jo umulig å ikke være gravid med så mye symptomer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

 

Jeg har termin 7 nov, testa positivt på lørdag. Jeg har hatt menssmerter og ømme bryster til nå. Venter bare på at kvalmen snart kommer slik den gjorde da jeg fikk mine 2 andre barn. Off gruer meg så fælt til det, ligger å spyr i mange mnd, får krysse fingrene på at det kanskje ikkje skjer denne gang....

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg starta det med skikkelig hodepine bare dager etter eggeløsning. Å så har jeg vært sinnsykt trøtt. Gått mere på do.

 

Testa svakt positivt på fredag men fikk gravid på clearblue i dag.

De siste dagene har jeg kjent murring i magen og en følse av at noe strekkes i magen. Har også ømme pupper og brystvorter. Hadde ikke regna med å kjenne noe jeg men detta er jo nesten litt gøy =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er brystene ømme,tyngre og større i følge min mann:)

mye litt småvond strekking helt nederst i magen og stikking i eggstokker og vanlig mens murringer...har hatt litt hver dag siden positiv test...4+6 idag(bare)

 

tisset oftere for 2 dager siden innbiller meg men satser på at alt er som det skal...urinen min er myye gulere enn den pleier av en eller annen grunn...drikker masse vann da?!

 

lyske vondt fra tid til annen...tåler mer enn dette så jeg er klar for å ta i mot hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, symptomer har man i massevis sjøl om det er litt tidlig... har hatt vondt i brystene i en uke og har ikke klart å ligge på magen! ellers kvalm dagen lang, men ikke så ille som forrige gang! noen som har testet det kvalm armbandet man får kjøpt på biblioteket?

 

lykke til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt vondt i brystene, veldi ømme.gjør liksom vondt når jeg tar av meg bh´n og puppene må "henge fritt", hehe.. også har jeg hvert veldig følsom, blir fort lei meg og ikke minst fort sur! ups, stakkars kjæresten! også har jeg fått super appetitt, klarer ikke å vente til lunch med å ete og blir sulten rett etter igjen. håper jeg ikke blir avslørt av spisevanene mine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hat stikninge ri magen og murringer som om mensen er i ferd med å komme hvert sekund.. Men inge tegn til den.

Puppene har blitt litt større og er litt ømme. Ellers lå jeg rett ut med diare i 5 dgr..

Testet pos i morges med clear blue test m/ukeindikator. Er nå 4+4.

Tidlig med så mye symptomer, men er veldig glad! :)

Håper kvalmen holder seg unna...

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...