meg & to små vampyrer Skrevet 24. februar 2010 #26 Skrevet 24. februar 2010 Er det ikke noe med at deltidsansatte kan få høyere stilling fremfor nye ansatte? Om de ønsker dette mener jeg?
kokosyklus Skrevet 24. februar 2010 #27 Skrevet 24. februar 2010 Huff, ikke lett det der palmesus. Jeg jobbet turnus og ønsket meg bare bort fra alt da jeg fikk barn. Utrolig slitsomt for dere, men samtidig kan man ikke si at de enslige uten barn skal måtte jobbe ugustige dager, som noen her mener. Det er et eget valg å få barn og arbeidsdagene bør man dele likt uansett. Sånn har de iallefall vært de stedene jeg har jobbet og jeg synes det er rettferdig.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. februar 2010 #28 Skrevet 24. februar 2010 Jeg jobber som sagt ikke turnus, og ikke røde dager.... men akkurat sommerferien er litt vanskelig å få til å gå opp, for de vi kjenner som kan passe jobber selv, eller er på ferie... De enslige uten barn skal ikke jobbe hele tiden nei, men jeg syns ikke de skal ha fri hele vinterferien, påskeferien,sommerferien, høstferien OG juleferien heller
meg & to små vampyrer Skrevet 24. februar 2010 #29 Skrevet 24. februar 2010 Jeg syns man burde ha rotering på dette så det blir likt for alle. Dvs at man ikke får fri når man vil på sommeren hvert år f.eks., men kanskje annenhvert år. Det må da være mest rettferdig?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. februar 2010 #30 Skrevet 24. februar 2010 Det er jo rotering, men jeg ender ikke på toppen der før jeg er long gone MEN, jeg tilpassa meg alle andre i hele fjor hva barnepass angår, sendte unger hit og dit for at jeg skulle få jobbe. I år kan JEG få ha en av feriene hvertfall, syns jeg... hehe Furt og syt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå