Gå til innhold

Har et aldri så lite problem her!! Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen

Var jeg som anbefalte sykemelding i nøden her..

Kom på en annen ting jeg!

Sånn Fix Ferdig ferie opplegg..hørt om det?

Jeg var på det når jeg var liten, kansje litt eldre enn dine da men..det er ferieaktiviteter for barn...leir, dagkurs etc etc....kansje ikke i 4 uker men kansje i 2 av ukene?::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke en 7 og 9 åring seg alene hjemme en arbeidsdag?

Ok, skjønner at det kan bli litt drøyt i 4 uker, men du sender dem en uke på ferie med besteforeldrene, hva med så en uke på leirskole og så har de to uker som de kan være hjemme...? '

Hvis ikke dette er mulig, går det ikke an å høre med vennene dems sine foreldre om de evt kan hjelpe deg noen dager hvertfall? Kanskje noen skal på båttur, som de kan bli med eller camping eller noe?

De er jo så gamle nå at sånt er jo stas, det husker iallefall jeg at jeg syns når jeg var i den alderen!

Skrevet

Hva betaler du SFO med da?

La både ungene og du ønske dere tilskudd til leirkontoen til fødselsdagene, spar de feriepengene du har fått og jobb så mye overtid som mulig fremover slik at du kan avspasere eller spare opp til ferien. Prøv å få jobbet i helger, påsken, 17. mai ol hvis ungene da kan være hos besteforeldre.

Skrevet

Snakk med de andre foreldrene i klassen til barna deres, er sikkert ikke alle som skal på ferie.

Vi skal ha ei jente hos oss i ukedagene siden begge foreldrene jobber nå til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...