¤Lykke¤ 2007 + 2010 Skrevet 22. februar 2010 #26 Skrevet 22. februar 2010 34 dager, nå går det radig!!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 22. februar 2010 #27 Skrevet 22. februar 2010 30 dager, men tar gjerne i mot deg litt tdiligere, lille venn..
2 flotte gutter :-) Skrevet 22. februar 2010 #30 Skrevet 22. februar 2010 -6 dager og tror heller ikke det skjer noe i dag...
Gjest Mangebarnsmamma *høygravid* Skrevet 22. februar 2010 #33 Skrevet 22. februar 2010 38 dager. Redebyggerinstinktet har endelig begynt å gjøre seg gjeldende:) Jammen på tide, for her er mye som må gjøres og jeg har vært i dårlig form i hele graviditeten:( Men nå kommer det seg:D Ønsker dere alle får en god dag og at dere som er på minus snart kommer i gang:)
nøffemamma Skrevet 22. februar 2010 #34 Skrevet 22. februar 2010 9 dager igjen , og ensifret tall............WHææææ, nærmer seg nå..
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 22. februar 2010 #35 Skrevet 22. februar 2010 25 dager igjen nå. Kom kom frøken! Du er velkommen når som helst:))
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 22. februar 2010 #36 Skrevet 22. februar 2010 13 dager til ul termin & 7 dager til mens termin (må alltid ta med den får har et litet håp at ho kommer til menstermin og ikke ul termin) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå