Gå til innhold

Nedtelling mandag 22.februar :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

34 dager, nå går det radig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 dager, men tar gjerne i mot deg litt tdiligere, lille venn..

Skrevet

10 dager igjen :)

Skrevet

-1 Og tror ikke det skjer noe i dag:/

Skrevet

-6 dager og tror heller ikke det skjer noe i dag...

Skrevet

10 dager igjen til 4 mars;)

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

38 dager. Redebyggerinstinktet har endelig begynt å gjøre seg gjeldende:) Jammen på tide, for her er mye som må gjøres og jeg har vært i dårlig form i hele graviditeten:( Men nå kommer det seg:D Ønsker dere alle får en god dag og at dere som er på minus snart kommer i gang:)

Skrevet

9 dager igjen , og ensifret tall............WHææææ, nærmer seg nå..

Skrevet

25 dager igjen nå. Kom kom frøken! Du er velkommen når som helst:))

Skrevet

13 dager til ul termin & 7 dager til mens termin (må alltid ta med den får har et litet håp at ho kommer til menstermin og ikke ul termin) :P

hehe

Skrevet

81 dager igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...