*SMASK* Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 God morgen! I dag har jeg -1 dag... termin i går. Og helt stille.. Skal ta med guttungen på ski. Er vinterferie her. Ja, jeg lar skia stå -og går til fots i stedet.
mumilotta Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 -5 dager..... ingen tegn....vente vente ..
♥ LilleGullet ♥ Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 -2 dager her, hadde termin på lørdag!! Ingen tegn på at han har tenkt seg ut med det første heller....tror han trives veldig godt inne i magen, hehe♥
mibella Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 0! Termin i dag og tror dessverre ikke at det skjer noe med det første
ღMadame_mim ღ Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 8 dager og ingen tegn enda dessverre....
_Amanda_ Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 30 dager igjen.... Kan du ikke komme litt før lille skatten min?
Lunda med lillegutt Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 48 dager igjen. Men lurer på om jeg kommer til å gå helt til terminen? Er nå 100% sykmeldt med masse sterke kynnere og smerter. Undersøkelse viser ingen modning heldigvis, håper det går minst 3 uker før noe skjer.
meg68 Skrevet 22. februar 2010 #16 Skrevet 22. februar 2010 Bare 9 dager igjen, her blir det ks, jippi....
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 22. februar 2010 #17 Skrevet 22. februar 2010 22 dager igjen og straks fødeklar.
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 22. februar 2010 #18 Skrevet 22. februar 2010 -3 dager....minus faktisk.........åååååååå...............blir frustrert. Når har du tenkt å hilse på lille venn?
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 22. februar 2010 #19 Skrevet 22. februar 2010 Termin i dag. Endelig! Men skjer ikke noe for det.
småttpågang Skrevet 22. februar 2010 #20 Skrevet 22. februar 2010 35 dager, håper nurket holder seg der inne en måned til. Vi skal flytte og hadde vært greit å være i hus før nykkomeren hilser på Og pappan reiser vekk i helga så passer dårlig den nærmeste uka
lykkeligmor til to<3 Skrevet 22. februar 2010 #23 Skrevet 22. februar 2010 -2 dager, har ikke noe lyst til å telle mer oppover nå!!!! Ingen tegn... nå vil jeg ha gutten min her!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå