Gå til innhold

Nedtelling mandag 22.februar :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

50 dager igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! I dag har jeg -1 dag... termin i går. Og helt stille.. Skal ta med guttungen på ski. Er vinterferie her. Ja, jeg lar skia stå -og går til fots i stedet.

Skrevet

-2 dager her, hadde termin på lørdag!!

Ingen tegn på at han har tenkt seg ut med det første heller....tror han trives veldig godt inne i magen, hehe♥

Skrevet

0! Termin i dag og tror dessverre ikke at det skjer noe med det første

Skrevet

9 dager igjen

Skrevet

58 dager igjen her:-)

Skrevet

8 dager og ingen tegn enda dessverre....

Skrevet

30 dager igjen.... Kan du ikke komme litt før lille skatten min?

Skrevet

48 dager igjen. Men lurer på om jeg kommer til å gå helt til terminen? Er nå 100% sykmeldt med masse sterke kynnere og smerter. Undersøkelse viser ingen modning heldigvis, håper det går minst 3 uker før noe skjer.

Skrevet

22 dager igjen og straks fødeklar.

Skrevet

-3 dager....minus faktisk.........åååååååå...............blir frustrert.

Når har du tenkt å hilse på lille venn?

Skrevet

Termin i dag. Endelig! Men skjer ikke noe for det.

Skrevet

35 dager, håper nurket holder seg der inne en måned til. Vi skal flytte og hadde vært greit å være i hus før nykkomeren hilser på :) Og pappan reiser vekk i helga så passer dårlig den nærmeste uka :)

Skrevet

45 dager til termin.

Skrevet

-2 dager, har ikke noe lyst til å telle mer oppover nå!!!! Ingen tegn... nå vil jeg ha gutten min her!!!!;)

Skrevet

1 dag ijenn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...