Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #26 Skrevet 21. februar 2010 er verken slank eller har noe som helst flat mage, kommer ikke til å bli det eller.. men skulle gjerne ha gått ned 15-20 kg så skal jeg si meg fornøyd, men en mage full av strekkmerker må jeg vel bare leve med!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #27 Skrevet 21. februar 2010 Vi er nok 3 stk Jeg gikk en del opp i graviditeten, men jeg gikk også veldig mye ned (beg av kvalme). 6 månder etter fødsel ser jeg ut som en flodhest med en mage som ikke går an å beskrive. På vekten stiger jeg neppe. Går jeg ned i vekt, så skal jeg stige på vekten hver uke . Strekkmerker hadde jeg en del på mage og siden, men puppene er frie for de. Strekkmerkene vises nesten ikke. Vet at det er mange som sier, at de for alltid er der. Men, mine har faktisk forsvunnet:). Ingen drømmekropp langt i fra. I bryllup skal jeg til sommeren, og da drømmer jeg om en modellkropp
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #28 Skrevet 21. februar 2010 Jeg vet akkurat hvordan du har det! Etter 3 sv, og de siste 2 ble født med 12 mnd mellomrom, var vekta mi oppe i svimlende 87 kilo fordelt på 168 cm...Da jeg ble gravid hadde jeg en baby på 3 mnd, og hadde gått minimalt ned i vekt, da han ikke ville ha pupp.(derfor ble jeg gravid). Hadde en diger hengemage og. Etter mye om og men klarte jeg å slanke meg 26 kilo, og fikk dekt bukplastikk, hvor de fjernet 1 kilo løshud og fett fra magen. Nå er jeg 61 kilo, og har en flat mage, men det kom ikke av seg selv. Streng diett, trening 4-5 ganger i uka og en livsstilsendring. Og selvfølgelig operasjon... Skjønner heller ikke de som blir superslanke 3 uker etter fødsel, og har ikke truffet mange av dem...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #29 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har jævlig mye å være glad i, for å si det sånn;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #30 Skrevet 21. februar 2010 Et svangerskap gjorde ikke så mye med kroppen min, men to tette svangerskap satte både kart og bolledeig:( Kiloene sitter dønn fast, har igjen 10 kg til idealvekta. Men om vekta går ned vil nok ikke huden følge etter, så man vil nok alltid se at jeg har gått gravid;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #31 Skrevet 21. februar 2010 Min mage har "falt", ja, men jeg er ikke særlig slank:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #32 Skrevet 21. februar 2010 neggu heller.. sitter her med mine "herlige" 90 kg, fordelt på mine praktfulle 170 cm.. kvisene popper frem, ene brystet er så vidt litt mindre enn det andre, strekkmerkene er nesten sølv aktige o.O eneste jeg kan "skryte" på meg, er at brystene mine ble fyldigere etter graviditeten ;-) til de som måtte tro det: nei, ikke noe sarkastisk innlegg.. men er av den typen som prøver å se det positive i det negative ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå