Gå til innhold

Hva skal jente babyen deres hete?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så morsomt å lese ;-) Me har tenkt på Emilie (eller Amalie) og Nora me også, rart kor påvirka ein blir av trender uten å tenke over det sjølv, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det blir jente så blir det nok Victoria, Mathilde er også et navn jeg kunne tenkt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi får ei lita jente skal hun hete Nikoline, etter tippoldemor på Pappas farside.

...men vi vet ikke kjønnet enda, så det er mulig det er Oliver som sparker så kraftig inni magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en mann som er fast bestemt på Ingeborg ... er litt usikker selv, men det er jo et flott norskt navn. Hva syns dere andre? Blir ikke akkurat så mange Ingeborger i klassen ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha Johanne som mlm (oppkalding etter min bestefar)

min mann vil ha Thale, Viktoria................

 

jeg liker mina,sofie,emma osv men er ikke sikker, det er så mange fine jente navn men vansklig å besteme seg, mens gutte navn er det så få fine, å de som er fine er opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke enige enda:O) Men har sofie, isabella, ronja..som de heteste kandidatene:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna, Oleanna, Oleane, Elvira eller Martha er de kandidatene vi begge syns er fine. Jeg syns både Pauline og Nikoline er flotte navn, men gubben er ikke enig! Regner med at noe peker seg ut da vi får se veslejenta på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR skal absolutt alle ha mellomnavn?Leah Christin..Emilie Isadora! Verst er det for guttene, Adrian Leander osv!

Tenk når han blir en voksen mann, kult å ha et sukkersøtt navn da??

Bare fordi mor mente Trillian Amelie eller Martinius var såååååååå nyyyydelig!

Tenk på at barna skal bli voksne en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sistenevnte. Hva skal man med alle disse overprentensiøse navnene?? Barna skal leve med navnene sine et langt liv!!

Er vel ikke nødvendig å skape mobbeoffre fra dag 1....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere som tenker som meg og ikke gir navn som:

Marcus Elias

Marcus Oliver

Marcus Emilian

Adrian Nikolai/y

Adrian Lucas

Adrian Matheo

(ps.dette er fra en avstemning jeg fant på babyverden)

Come on..smør på flesk liksom??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sistnevnte jeg også! Skal det være dobbeltnavn så må det klinge veldig godt, hvis ikke blir det uansett ikke brukt, og hva er da vitsen? Virker som det for mange nå er om å gjøre å finne ett navn som ingen andre har...dette fører nok til at vi som velger "vanlige" tradisjonelle navn nok er de som ender opp med de sjeldneste navna på ungene våre...:)

 

For tiden er det Mari, Marthe, eller Kristine som er de heteste kandidatene, men må se når hun blir født hva hun heter :)

 

Lykke til med navnevalget alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dette med dobbelnavn, mitt forsvinner når jeg gifter meg senere i år. Bruker det ikke og det er bare "i veien" på alle papirer.

Men til saken. Har oppdaget at vi har ganske sær smak og er langt utenfor den generelle "boksen" men her står det mellom Rakel, Laura, Kristel, Marion eller Gloria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...