Mammaaaaaa Skrevet 19. februar 2010 #26 Skrevet 19. februar 2010 Sånn vil eg ha!!! Men hadde ikkje turt å vist meg offentlig..
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #27 Skrevet 19. februar 2010 Neida - det må du ikke bli:-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #28 Skrevet 19. februar 2010 hehe... eller kanskje jeg skal finne meg en som jobber offentlig, for da blir ikke overgangen fra ateistisknonne til samboer så stor
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #29 Skrevet 19. februar 2010 Sjøstjerne, faktisk, he he:-D Jeg har heldigvis en mann som jobber i det private....er selv ansatt i staten...*kremt*;-D
Mille** Skrevet 19. februar 2010 #30 Skrevet 19. februar 2010 Hehehe...kanskje det ja! Kan jo bli et sjokk for kroppen å gå rett på med en privat ansatt. Best å starte med en i det offentlige. ;oD
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #31 Skrevet 19. februar 2010 hehe.. jeg tror ikke jeg hadde greid det om jeg hadde prøvd heller da ville jeg jo knekt sammen i krampegråt vær gang jeg tittet innom anonymforumet
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #32 Skrevet 19. februar 2010 hahaha... Rutletutt er en sjøstjerne liker!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #33 Skrevet 19. februar 2010 ja! tenk på stakkars kroppen min som er vant til å være helt alene i verden... hehe.. også skal den få en sånn superernergisk borgelig person fra det private oppå/inni seg til stadighet... haha... den hadde ikke taklet det!
Mille** Skrevet 19. februar 2010 #34 Skrevet 19. februar 2010 Hahaha...*ler høyt* Sorry Rutletutt-vennen. :oD
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. februar 2010 #35 Skrevet 19. februar 2010 hun forsvant...hehe.. den som tier samtykker?
Mille** Skrevet 19. februar 2010 #36 Skrevet 19. februar 2010 Hun gikk kanskje å la seg til rette i sjøstjernestilling? *slemme Sina* Men nå har min privat ansatte mann lagt seg, så nå skal jeg forflytte den privat ansatte nurse kroppen min til senga jeg også. Natti natt! ;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. februar 2010 #37 Skrevet 19. februar 2010 He he... Jeg ønsker meg en slik jeg! Tenk så mye godteri du kan spise uten at det en gang synes da æ!)) Tenker meg at de hadde vært utrolig deilig å daffe rundt i på nattevakt.. Rene soveposen på en måte!
*Rutletutt* Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #38 Skrevet 19. februar 2010 ha ha - dere altså;-) Ikke noe sjøsjernestilling her i gården, nei...:-D Dessuten er mannen ute på vift, så nå går jeg og legger meg helt for meg selv - natti:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå