Gå til innhold

Apropos mote....disse "daffedressene"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn vil eg ha!!! :D

Men hadde ikkje turt å vist meg offentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida - det må du ikke bli:-D

Skrevet

hehe... eller kanskje jeg skal finne meg en som jobber offentlig, for da blir ikke overgangen fra ateistisknonne til samboer så stor :D

Skrevet

Sjøstjerne, faktisk, he he:-D Jeg har heldigvis en mann som jobber i det private....er selv ansatt i staten...*kremt*;-D

Skrevet

Hehehe...kanskje det ja! Kan jo bli et sjokk for kroppen å gå rett på med en privat ansatt. Best å starte med en i det offentlige. ;oD

Skrevet

hehe.. jeg tror ikke jeg hadde greid det om jeg hadde prøvd heller :D

da ville jeg jo knekt sammen i krampegråt vær gang jeg tittet innom anonymforumet :D

Skrevet

hahaha... Rutletutt er en sjøstjerne :D

liker!

Skrevet

ja! tenk på stakkars kroppen min som er vant til å være helt alene i verden... hehe.. også skal den få en sånn superernergisk borgelig person fra det private oppå/inni seg til stadighet... haha... den hadde ikke taklet det!

Skrevet

Hahaha...*ler høyt* Sorry Rutletutt-vennen. :oD

Skrevet

hun forsvant...hehe.. den som tier samtykker?

Skrevet

Hun gikk kanskje å la seg til rette i sjøstjernestilling? *slemme Sina* Men nå har min privat ansatte mann lagt seg, så nå skal jeg forflytte den privat ansatte nurse kroppen min til senga jeg også. Natti natt! ;o)

Skrevet

He he... Jeg ønsker meg en slik jeg! Tenk så mye godteri du kan spise uten at det en gang synes da æ!:o))

Tenker meg at de hadde vært utrolig deilig å daffe rundt i på nattevakt.. Rene soveposen på en måte!:)

Skrevet

ha ha - dere altså;-) Ikke noe sjøsjernestilling her i gården, nei...:-D Dessuten er mannen ute på vift, så nå går jeg og legger meg helt for meg selv - natti:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...