Gå til innhold

Apropos mote....disse "daffedressene"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....finnes det noe styggere? Fikk nesten latterkrampe da jeg så en for første gang...ser ut som svære sparkebukser jo! Seriøst...ler meg i hel, ha ha - sikker behagelig, men kan da ikke gå sånn ute blant folk? *lermegihel*:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe......de ser skikkelig klovnete ut.Går folk virkelig utendørs i sånt!? Hadde ikke ville hatt det på meg på hyttetur engang! Mitt favoritt daffeantrekk er dongeritunika og tights. Fint og komfy. :o)

Skrevet

Måtte snu meg vekk på senteret her om dagen da jeg møtte en gjeng videregåendne-teletubbies,,,,

Skrevet

Ha ha - teletubbies er en perfekt beskrivelse!:-D

Skrevet

Ja, hehe, de en kjempemorsomme de der!! Skikkelig teletubbies!!!

Jeg traff en på universitet i en slik lilla en!!! Hihi, nummeret før jeg begynte: Tinkywinky, dipsy, nala... poooo, hhihihii :)

Skrevet

Ha ha - det hadde vært helt konge, `lilje:-D Tror jeg skal nynne på den neste gang jeg går forbi en sånn teletubbie;-)

Skrevet

Noen som vet om en link til et bilde? *gubbe vil se*

Skrevet

jeg syns de er dødskule!

jeg vil også være en super stor seigmann!

men jeg vil ikke være med i de teite fb gruppene da...hehe

Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg at du syns, he he - du får matche de med et par curling-klovnebukser;-D

Skrevet

hehe.. ja :D

tror du jeg får nav jobb i de klærne? hihi :D

Skrevet

Takk. han ble sjokkert. Jeg hadde ikke turt å åpne døra om det hadde ringt på og jeg var kledd i noe slikt....

Skrevet

Jeg har en sånn! :D

Kjøpte fordi jeg var tenåring og superaktiv blogger!

Skrevet

studerer velferd vet du. planen er en nav jobb ;)

men jeg vet ikke om de ansetter seigmenn og klovner :D

Skrevet

Ha ha - nei, det hadde ikke jeg heller - men så hadde jeg aldri kjøpt noe sånt heller;-)

Skrevet

er de gode å gå i?

hvordan reagere folk når du har den på deg?

Skrevet

jeg tror du har gode sjangser, he he:-)

Skrevet

:-) Sånn å forstå.....Jobber jo et par seeeeigmenn i det offentlige fra før.... Skal man ha sex med en offentlig ansatt må man gjøre hele jobben selv ;-)

Skrevet

*lol* Godt min jobber i det private. ;oD

Skrevet

De er egentlig ikke spesielt gode å gå i. De er verre enn de ser ut. Jeg går aldri i min lengre. MEN; jeg fryser ikke på sideflesket i alle fall, det er positivt! =)

Folk reagerer ikke på meg når jeg går i den, ikke foran meg i alle fall =)

Skrevet

betyr det at om jeg finner meg en mann som jobber i det private så kan jeg for alltid være en sjøstjerne i senga med begrunnelsen at jeg er offentlig ansatt (når jeg blir det)?

Skrevet

jeg er ikke helt sikker på om det er nå jeg skal bli fornermet rutletutt :D

Skrevet

Du MÅ finne deg en mann i det private, ellers blir det utrolig lite action i senga, hoho....

Her jobber vi begge i det private, så du kan jo tenke deg......*kremt* ;oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...