Mor til en godgutt + en spire Skrevet 21. februar 2010 #26 Skrevet 21. februar 2010 Jeg synes du har super fin mage, en "ordentlig gravid mage"!! Jeg er 28+0 i dag og beveger meg over til 3.trimester.. Jeg blir nesten litt "sjalu" når jeg ser alle de fine store magene folk har For min ser ut som jeg er 20 uker på vei... :/ Ikke noe kjekt med "for liten" mage heller... Men hvem kan vel si at magen er for liten eller for stor?? Vi er jo alle så forskjellige, med ulike utgangspunkt Og jeg skal slutte å "ta meg nær" av kommetarene om magen.. (Må poengtere at jeg også får fine kommentarer).. Men med en hormonell kropp er det kommentarene man "ikke liker" og reagerer negativt på som sitter fast oppe i hodet... Vi må vel alle være stolte av magene våre Det bor jo et mirakel inni der
smaily Skrevet 21. februar 2010 #27 Skrevet 21. februar 2010 Heisan !!! Syns du hadde fin mage jeg )) Selvom du er litt større enn meg å jeg er i uke 27+1 idag... men alle vokser jo forskjellig så syns ikke du skal bekymre deg )) .. Vær heller stolt av den du .
Elita:) Skrevet 21. februar 2010 #28 Skrevet 21. februar 2010 ..og hvis du som meg er svai i ryggen vil den og tyte mer ut..
lille_vims Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #29 Skrevet 21. februar 2010 Så flott mage du har ღ sommerspire ღ!!!
lille_vims Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #30 Skrevet 21. februar 2010 Så frekk svogner! Nei, noe sånt spør man ikke om selv om man er gravid. Utrolig hva folk mener de har rett på å vite om oss gravide!
lille_vims Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #31 Skrevet 21. februar 2010 Takk for alle koselige tilbakemeldinger! Jeg koser meg med mirakelet i magen, og skal prøve å overse alle merkelige kommentarer. Det skal bli fantastisk å møte dette lille mennesket og bli kjent. Lykke til med alle mager/mirakler :-)
lin76 Skrevet 21. februar 2010 #32 Skrevet 21. februar 2010 Så fine magar de har, heile gjengen! Sånne kommentarar er det bare å heva seg over - ein unngår visst aldri at dei kjem, same kva. Forrige svangerskap hadde eg motsatt "problem", nemleg at alle på død og liv måtte kommentera kor LITEN magen var. "Sikker på det ikke er en dverg, høh høh!" Kjem-pe-mor-somt. Not.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå