Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 11 ¸.?°´¯)^^


Gjest

Anbefalte innlegg

Hiver meg på denne tråden jeg :)) Har værrt prøver siden Nov 09. Hadde IKM i går 17/3. Har aldri hatt sykluser på lenger enn 29-31 dager. I dag er jeg på dag 32 og ingen tegn til TR ennå.. Hatt murringer i flere dager, ømme bryst og litt ømme brystvorter, litt kvalm til tider, varm og nå har jeg fått halsbrann også. Mulig at jeg brygger på omgangssyke eller noe, men er vel lov å håpe og tro på en liten spire :)) Må legge til at jeg har tatt flere graviditetstester den siste uken, men alle var hvit som snøen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei smurfeline!!

 

Det her høres ut som festeblødning :) ikke vær redd for at det er noe galt:) har akkurat det samme, hatt det siden mandagen. En god del blod under avføring (sorry detaljer), også vekselvis med brun-rosa-orange utflod i truseinnlegget.Jeg er skråsikker på at jeg er gravid denne mnd. Kjenner det på meg, OG jeg har utrolig utrolig mange sikre symptomer:) meeen vi får se. Er jo klar for å bli skuffet, men er sikker på at dette er festeblødning asså:)

 

SI IFRA NÅR DU VET NOE MER DA:) Jeg har selv ikm 21 mars.

 

Vi får bare håpe at det er en bitteliten sterk spire som vil vokse og gro inni mamman sin:)

 

:D dette er spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til... Gratulerer så mye til dere som har testet positivt og tvi tvi til oss som fremdeles venter :)) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sørlands-ønsker!!

 

Åååå, det hadde jo bare vært fantastisk om det stemmer da :D Men er så usikker, føler jeg ikke har hatt noen symptomer denne gangen, hvertfall ikke sånne som forrige gang da jeg IKKE var gravid, hihi. Oj, nå fikk jeg veldig lyst til å ta en test imorgen tidlig, men tror jeg skal klare holde meg til lørdag.

 

Takk for oppløftende ord forresten, kjenner jeg ble glad nå, så får det bare gå som det går. Må gi en lyd når du tester du og! Masse lykke til hvertfall!

 

Og ja, det er superspennende!!! :D

 

Grattis til alle det har klaffet for denne mnd, ønsker dere alt godt videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg skrev et syteinnlegg i denne tråden, men det var dagen før jeg fikk en positiv test... Skrev et annet innlegg om det, men skriver det gjerne en gang til, har lyst til å rope det ut!

En dag over IKM: negativ

To dager over: positiv

Tre dager over: positiv

 

Så velger å juble nå!!!

 

Ønsker alle dere som desverre ikke opplevde positiv test denne pp lykke til videre med prøvingen, håper dere kommer etter så fort som mulig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at jeg jublet for tidlig, at det ble en SA... Får vite mer på fredag, skal tilbake til legen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...